söndag 3 januari 2010

Vårlängtan...



Long time no seen.. Hoppas att er jul vart bra. Vår har vart helt underbar.. en massa mys och ingen stress. Kan inte bli bättre. Men nu när julen är slut så börjar jag faktiskt längta till våren .. väldigt mycket .
Annars så har jag möblerat om i gästrummet och just nu går det i grönt..som i våren *drömmer mig bort*



Sängen var rätt tung att flytta men med en hel massa vilja så gick även det. Ingen hjälp här inte. Bra kvinna reder sig själv ;-)




I dag tror jag minsann att jag skall ta en repa på lite loppisar.. Det är konstigt varje år samma visa. När våren börjar närma sig så får jag en otrolig lust att fixa hemma. Fler ?
Den här tiden på året vet jag varför jag flyttade till Göteborg.,.. snart är vintern slut.
Ha en underbar söndag!

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, tänk att snart är er vinter slut! Helt otroligt, makalöst skönt!
Jag längtar också massor till våren och har massor av lust att fixa hemma och du är jätteduktig som reder dig själv minsann!

Kram Lisa

skogsnuvan sa...

Skogsnuvan: Visst börjar man längta till våren. Vet att de 2 värsta vintermånaderna är kvar. Hoppas att det inte blir 30 grader kallt mer i alla fall för då är det ett helvete att bo här uppe i skogen.
Ingen lusta att möblera om får jag men däremot att börja bläddra i blomsterkataloger och tänka på vad jag ska sätta i min trädgård.

Koola Viola sa...

Vad mysigt det ser ut :o) Och jag längtar också till våren, massor. Åtminstone till plusgrader.

Gillade din "meningen med livet" verkligen! *skrattar*

Britt sa...

Ja visst blir man extra pysslig, bara man kommer lite närmare våren. Ljuset påverkar mig jättemycket och ger massor av extra energi.

Ha en fortsatt skön kväll.

Kram britt

UllaJohanna sa...

Efter alla dessa minusgrader och all snön längtar jag alldeles ovanligt väldigt mycket efter grönt gräs och sol... Jisses, vad jag har frusit denna vinter!!!

Önskar dig god fortsättning på 2010!!!

Kramelikram!!!

Mamma-Mu sa...

Alltså Nu bara måste jag säga ifrån lite här va!!!!

Vem, jag frågar vem har gett dej tillstånd att möblera om i MITT rum??? Å sedan utan att jag är närvarande???

Skit säger jag... Det blev ju bra, liksom...

Känns lite knepigt bara att du visar hur min säng ser ut så här offentligt... *ler*

Puss på dej bästa vän!!!!

Love U