lördag 21 november 2009

Medium


Hej o go kväll!
Hoppas att allt är finnemang med er alla. Här är allt jätte bra , vi har vart på julmarknad på Tjolöholms-slott i dag .. otroligt mysigt.
I går fick jag hem mannen efter att han vart borta en vecka i Paris på jobb.. skönt att ha honom hemma igen. Detta skall firas med räkor & vin ikväll..
I veckan var jag även på en privat sittning med Jill Petersson (medium) det var helt otroligt.. Vilken människa , prickade in rubbet. Jag har vart till en del medium men hon tar verkligen priset. Dessutom fick jag svar på en del av mina egna upplevelser.. Jag fortsätter att fundera. Skulle vilja utveckla mitt eget ännu mer , men vet inte om jag är redo..
:-))
Nu skall jag lägga barnen .
Kramar
C
Pst: bilden är lånad från Tjolöholms Hemsida

5 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Låter jättespännande detta med medium... Dottern var och besökte någon i somras och hon var alldeles tagen efteråt! Det var så mycket som stämde så det var nästan lite kusligt :-)...
Men man kan säkert få en liten "spark" i rätt riktning om man kommer till ett medium som kan sin sak!

Ha en fin lördagskväll!
Kramen!!!

Ingela la la sa...

Åh, vad spännande det där lät! Ett medium skulle jag vilja besöka..

Tjolöholms julmarknad är så mysig tycker jag. Vi har varit där flera år i rad men i år blev det inget. Svärmor skulle dit idag tror jag.

Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Vad spännande! men det där med att utveckla egna talanger. Nej, men hu! Jag ser och hör och framförallt säger och gör så mycket konstigt ändå behövs icke utvecklas något mer;)

Kramis Lisa

Anonym sa...

Skogsnuvan: Eftersom jag har många kontakter inom medium och andevärlden kan jag säga att den kvinnan verkligen är jättebra och har ett bra rykte överallt. Så du har hittat rätt människa. Bra.

Anonym sa...

Tjolöholm, visst är det bara för mysigt! Är ju uppvuxen i Fjärås så jag har många barndomsminnen därifrån, vi sprang runt och låtsades att vi var prinsessor vid slottet många ggr. Det var tider det ;o)
Medium, låter intressant! En dag ska jag ska jag göra det, men just nu känner jag inget behov.

Ha det gott!

Kram Anna