fredag 13 november 2009

Stöddiga hundar





Hallojsan!
I dag har jag fyndat , tycker jag själv i alla fall. I inredningsbutiken "Feel Home" på kungsmässan här i Kungsbacka så hittade jag dessa underbara ljushållare.
De ser verkligen stöddiga ut dessa hundar och så arbetade ..
De är ganska stora, ljuset de håller är ett stort värmeljus (inte ett sånt vanligt litet). Jag blev så vansinnigt förälskad när jag såg dom. De är fulfina.. äh.. fattar ni? Charmiga är dom i alla fall och de har fått hedersplatsen på matsalsbordet. Jag och tjejerna har haft en jätte mysig dag med lite shopping och Latte på café.
Nu skall jag hoppa in i duschen, ikväll är det som sagt tjejkväll med massa vin och skratt.
I morgon kommer min bror och brorson förbi på middag.. Så det gäller att jag håller mig i skinnet ikväll. Jag har en tendens att bli väldigt bakis väldigt lätt..
Ha en underbar Fredagkväll.
/ C

3 kommentarer:

Britt sa...

Tuffa ljushållare!
Kul med tjejkväll, hoppas ni får riktigt roligt.

Kram Britt

Roses & Angels sa...

Hej! Tack och välkommen ska du vara! du har en underbar blogg du med, ska också kika lite mera på den! ha en fin lördag kram

Sjabbig men chic sa...

Supercharmiga! Vilken fin matsal ni har. Mysig!

kramis Lisa