lördag 13 december 2008

Julkänslan börjar komma...

Hemkommen från Malmö.
Har haft det otroligt roligt. mycket glada skratt och underbara människor.
Kvällen avslutades på wallmans Salonger.. De är verkligen superduktiga.
Vi drack en massa gott , började med champange så klart och sedan gick det utför ;-)

Nu är mannen iväg hos farmor och farfar med barnen och lussar lite. Sen skall hela familjen iväg och köpa Klickiklackiskor.. Som vår stora säger. Hon skall alltså få ett par lackskor med klack som låter klick klack när man går :-)
Tänk att en sån grej kan göra en hel dag för en liten tjej..
I kväll skall vi packa det sista för Norrland. Tvättmaskinen går för fullt, hur kan det blir sååå mycket tvätt när vi bara är 4 personer.
Jag har en liten grej för mig, jag kan aldrig ha samma tröja två dagar i rad , varken på mig eller tjejerna.. Byxor är same same och det kanske kan göra att det blir onödigt mycket tvätt ;-)
Nu börjar den riktiga julkänslan att infinna sig.. UNDERBART

Någon som har ett bra recept att dela med sig av till jul på småkakor som är lite roligare? Jag har bläddrat i kokböckerna men hittar inget som är WOW!



Snart får jag träffa min bästaste MIMMI i Östersund också! ibland är det verkligen JÄTTE jobbigt att vara så långt ifrån sin bästa vän.
Hon är nog den enda som vet alla mina svagheter.. och det finns en del ;-)
Nu skall jag Springa ned i tvättstugan och ta upp lite rentvätt..
SEE YA!
/C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Wow.... Såg inte detta förrän efter min kommentar på inlägget ovanför/efter,...
Ja du vet ju hur det är med tankeöverföring... *ler*

Miss uuuuuuu mutcho!!!!

Vi har (mest Nicke) satt ihop Emils nya säng.... Ska bli spännande å se hur denna natten går... Han kanske ramlar ner när han är på väg på toa?!
Men det blev super duper bra i alla fall å så för att inte Maja skulle känna sej övergiven satte jag upp sänghimlen som jag köpte för länge länge sedan å det blev super äver det...
Ska ta kort imorgon!!!!

Kram Banan!

Fredrik sa...

Jag firade "också" jul i Östersund, jag bara gissar att du var i närheten av Östersund i alla fall:)
Skulle åkt upp till Fjällhalsen i Bydalsfjällen nu precis men det blir till påsken istället, älskar Norrland:)