söndag 28 december 2008

Några djur senare är vi hemma

Huset till Höger är vårt sommarhus

Skoterbrudarna Widén





Ja ni fattar ju själva.. I sängen ligger enbart den stora tjejens julklappar, lite "lätt" för mycket.. Är det inte ekonomisk kris i samhället nu? Bara undrar...


Väntar på tomten...




Ljus hör julen till



Utsikt från Köksfönstret

5 Rådjur, 2 rävar , 1 Älg och en otroligt duktig förare tillika man så är vi hemma i Göteborg igen.


Åkte från Norr i går kväll och halv sex i morse så var i framme , har sovit 2 timmar så jag kan säga att jag är trött!!
Det var trots allt ganska skönt att komma hem, ta ett bubelbad och bara softa ..

Nu håller vi på att planera för fullt hur vi skall renovera vårt sommarhus.. Det är så lugnt och fridfullt där uppe och barnen längtar redan tillbaka så i mars bär det av igen för lite fiske och skoteråkning.. Jag blir som ett barn på skotern :-) Att tjejerna älskade det gjorde ju inte saken sämre ;-)
Nu skall jag glo lite hos er..
/ C

15 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka HÄRLIGA bilder:)
Jag förstår att du längtar tillbaka. Det ser ju underbart ut.
Stor kram från mig till dig.
/Lallis

Anonym sa...

Det ser verkligen jättemysigt ut Widénskan! Och det där sommarhuset jag förstår att det snurrar i huvudet på dig med renoveringsplaner. Du förstår ju själv vilken potential!
Ekonomisk kris?! Ja,ja, kan just undra varför du inte visar bilder på julmaten.;)
Skönt att ni är hemma i alla fall. Det är inte roligt ute på vägarna de här helgerna.

Kram Lisa/ oinloggad tydligen men fortfarande lika sjabbig men chic

Vikeskärs hem och vardag sa...

Oj, vilken mysig julhelg ni verkar att ha haft. Med snö och mycket julklappar ser jag :)
Kram Annika

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att veta att ni är tryggt hemma igen efter alla djur möten och halv tokiga medtrafikanter. Förstår att ni redan längtar tillbaka. Hihihi 2st skotrar. Fick ni med er alla julklappar hem...
Kul att du hittat min lilla tävling. Kram Marie

Beas sa...

Det ser ju underbart ut! Det är nästan så att JAG sitter och börjar göra upp drömmar för huset jag med. :-)

Ha ett underbara Nyårsfirande!

Kram Bea

Beas sa...

Det ser ju underbart ut! Det är nästan så att JAG sitter och börjar göra upp drömmar för huset jag med. :-)

Ha ett underbara Nyårsfirande!

Kram Bea

Anonym sa...

Ja, du Widénskan man kan inte tro att du är hemma. har du åkt bort igen eller?

Kram Lisa/sjabbig men chic
fattar ingenting jag var ju inloggad juuu!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad MYSIGT det ser ut! Förstår att du trivs och sen skoter, det är alltid skoj!

Jag hoppas att du får en skön avslutning på 2008. Önskar dig ett år fyllt med positiva händelser,
ett alldeles underbart Gott Nytt År

KRAMAR från Eva

Skomakartummen sa...

***Gott Nytt år***
Kram sari

UllaJohanna sa...

Kikar in och önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kramen!!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Tittar in för att önska dig och dina kära ETT GOTT NYTT 2009!
Kramar Marie

Englagård sa...

Tack det var snällt sagt.

Jodå, fingret är helt okej nu, han kör skoter för fullt:)

Jag önskar er ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
♥kram Karina♥

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Försök bromsa skoterplanerna för det är inte ofta det är så här mycket snö och dyrt är det med skotrar som krånglar hela tiden. Billigare att hyra blir det nog om man inte bor här. Förstår att det är mysigt med snö om man inte behöver ha den 6 månader på året så att ha sportstuga är är nog perfekt. Gott nytt år på dig och jättekram

Mamma-Mu sa...

Jag saknar dej.... :(

Mamma-Mu sa...

Jätte mycket faktiskt.... Men jag vet ju att du bara är ett telefonsamtal bort... *ler*

Kram Banan