fredag 26 december 2008

Long time no seen!

Hallå
Nu har jag fått lite ro att sätta mig och skriva.. Är som sagt på vårt land.. i norrland och har vart här sedan den 15-e december..
Vi har det helt fantatsiskt, det är mycket snö och barnen älskar det. Dom har de4ssutom blivit riktiga skotertjejer vilket glädjer mig mycket..
I dag är det en sån utedag och snöskotern kommer garanterat att gå varm..
Julafton här var underbar med gnistrande snö och glada och förväntansfulla barn.. Men herre jävlar.. RENT UT sagt vad mycket julklappar det var.. det var lätt 35 stycken per barnb och det var 5 barn med... så det tog ett tag att öppna dom. By the way , jag överdriver inte om jag säger att jag HATAR attt dom sätter fast alla leksaker med 10 ståltrådar.. det tar eh evighet att öppna dom.. Irriterande.
Nu leker tjejerna och jag står här vid bänken i köket och äter knäck & Skriver ,-)
Nu skall jag duka fram lite frukost MEN skriver mer ikväll.. Då skall jag läsa ikapp hos er med ju. Spännande!!
/ C

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad kul att höra ifrån dig Widénskan och vad roligt att ni har det bra. Nu ska jag iväg på auktion så vi hörs väl i kväll då!

Kram Lisa

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hej där!!! Vad ROLIGT att höra från dig och att du har det bara bra i vintervita Norrland.

KRAM från Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad kul att höra ifrån dig ifrån självaste vinterland. Är lite lagom grööön av avundsjuka vad det gäller snön, fast okej vi har haft några minus grader tills idag.
Låter som att ni har jätte mysigt med skoteråkning och glada tjejer, precis som det ska vara.
Kram Marie