lördag 13 december 2008

Sex i polishuset

På löpsedeln i dag så stod det.
*SEX I POLISHUSET*
Sedan inne i tidningen en lång artikel om hur polisens personalfest hade varit och att det till och med hade vart ett par som hade haft sex..
Jag säger bara
- SO WHAT?!
Är det en nyhet att poliser också har sex eller?De kanske inte håller på med sånt eller är det en ahaupplevelse att det sker på deras personalfester.
Men allvarligt.. det sker väl på 98% av alla stora företags personalfester att folk hamnar i säng med någon som de inte räknat med.
Jag försvara det inte, tycker inte att det okey att man är otrogen. Missförstå mig rätt.. men tycker inte heller att det hör hemma på löpsedeln.
Jag menar, vad är nästa.
Stor bild med en volvobil och..
- Sex på volvo..
eller Saab.. eller Kommunhuset.
Vad spelar det för roll liksom, blir du en sämre polis för att du råkar sätta på en kollega?
Eller en sämre politiker för at du hånglar upp mannen på grannkontoret..? Sämre bilmekaniker för att du tjongar på receptionisten på samma firma.. Spela roll liksom?

7 kommentarer:

tinna sa...

Sa exakt samma sak till maken i kön på ica idag. Min kommentar var: Ja, dom lär inte vara dom första som haft sex i ett polishus i alla fall.... Dom är ju vanliga människor!!

Sjabbig men chic sa...

Va?! Förekommer det sex på personalfester?!!

Kramar från lisa

Mamma-Mu sa...

Ja jag håller med Lisa... Sex på företag???? *ler elakt*
Då har jag missat något...
Eller vänta... Ja nu är det ju över 10 år sedan jag å Mannen träffades så det borde ju vara presskriberat... *ler*
Just det... Vi träffades ju på jobbet... *mooahhhhaaaa*

Puss å KRAM snart är du hos mej... *ler*

Sjabbig men chic sa...

Kom på en sak till Widénskan:
Man ska ej bedriva hor på sitt kontor, ej heller i staden där man bor!;)

Kram igen Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att julkänslan har börjat komma. Ja, var får man all tvätt ifrån.(Jag är som dig max en dag per plagg) Jag är nog som min mamma sa lite för nitisk när det gäller tvättning.
*Stort skratt* har dom verkligen inget vettigare att skriva om på löpet? Sen när blev det en nyhet att det förekommer sex på personalfester? Fniss det måste ju bli tillväxt i poliskåren nä den var riktigt dålig.
Kram marie

Englagård sa...

Jag reagerade precis likadant. Inte direkt nån chock att dom har sex, kanske mer spännande bara att göra det på polishuset:)

Ha en skön fortsättning på helgen
kram Karina

Eleonor sa...

Håller med dig till punkt o pricka, skitvart liksom vad folk gör, huvudsaken är väl att de sköter sitt på arbetstid. :)


Fika när ni är uppöver?

Kram