söndag 15 februari 2009

boktips & award

Hej Allihopa!

Hoppas att allt är bra. Jag håller på att läsa ikapp hos er nu.. åh det är så mysigt känns på nåt jäkla skumt sätt som om man känner varandra och vi är alla kanske lika tokiga för handen på hjärtat vilken normal människa skulle låta en massa människor läsa sin dagbok? ..

Det måste vara en bloggare för detta ;-)

Jag har fått en Award från Inge la la och tack tack tack för det .. Det var en underbara komma-tillbaka-till-bloggandet grej :-) Dessutom så har jag fått en utmaning av henne som jag tänkte ta mig an i morgon ..



Denna mysiga Award skickar jag faktiskt vidare till alla i min länklista så ta den med er, ni är värda den.. För ni ligger där för att jag älskar era blogga och ni förgyller min vardag!
Så de så!

Jag har hunnit läsa lite i alla fall eftersom jag haft lite svårt att sova.. Detta är de två senaste..

Betyg då.... Jo alltså .. Den skulle ju vara helt fantastiskt och jag vet inte.. Jag kanske inte är så´smart eller allmänbildad.. Men jag tyckte den var riktigt tråkig. Men nu är den läst.
Sen var det denna bok som var URMYSIG.. den utspelar sig i Östersund vilket gör det hela ÄNNU mysigare eftersom man själv bott där.. Handlar om relationer , LÄS DEN!
KRAAAAMEN!!

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till utmärkelsen och tack själv för den samma. Såg nog att jag fanns på din blogglista och det tackar jag för, kul att man kan förgylla någons dag.
Tack för boktipset *Smultron och svek* den skall läsas så fort jag får tag i den.
Kram Marie

tinna sa...

Åh, hinner du läsa också... JAg köpte en bok på bokrea för 2 år sen. Har fortfarande inte läst den:-o Men det ligger en inredningstidning och väntar på mig vid sängen iaf:-)