tisdag 30 september 2008

Bajsprov och dålig bok


Jaha i dag har man vart hos farbror doktorn då.. Gick väl så där.

Det är mitt berömda magsår som spökar igen.. så det blev en 56 dagars kur på Losec.. och dessutom sjukskrev han mig i fem veckor till att börja med. Jätte fint gjort av honom men hur skulle det gå till *skratt* Nä nä .. det går inte, jag får helt enkelt lära mig att ta det lugnt på nåt vänster.. sjukskrivningspapperet skall jag rama in .. ;-)

fick gå på Labb och lämna ett blodprov och dessutom fick jag med mig ett rör hem .. Vet ni vad jag skall göra med det? Jo.. lämna prov på min avföring.. Men herre gud.. FY! Jag har bajshumor det har jag men finner ingen anledning att skratta åt detta, fatta pinsamt att komma in med ett rör med bajs till sjukhuset.

- Ja men hej , jag heter Christine och skall bara lämna ett litet bidrag till bajsbanken ..

Nä fy vad pinsamt!!

När jag först såg det ganska smala röret så tänkte jag..

" Hur skall jag kunna träffa rakt i det" Sen visade mig sköterskan den lilla skeden som så checkt följde med.. Inte nog med att jag skall lämna bajs till en snygg läkare (för han VAR snygg) Nu skall jag dessutom gräva i det med sked..

*håller sig för huvudet*

Nog om detta.

Hämtade tjejerna lite tidigare i dag och åkte hem och åt mellis och spelade spel, var jätte mysigt. Även om jag kan erkänna att jag verkligen HATAR att förlora i spel.. även om det är mot barn.. skulle aldrig komma på TANKEN att göra sig till för att förlora.. nä nä glöm det.

Må bäste kvinna vinna!

Vi vann ungefär lika många gånger så dottern var nöjd. Nu tittar tjejerna på ronja Rövardotter och myser sig och jag skall börja med middagen .. en fördel med att sitta och vänta i dag hos farbror doktorn var att jag fick läsa klart min bok som jag INTE rekommenderar.. KALAK heter den..
Den skulle vara så fantastiskt bra enligt rec... visst.. VAR DÅ?! Den var tråkigt och sexfixerad ( Missförstå mig rätt) Sex är jätte roligt men att läsa om en man som arbetar säsong och sätter på kvinnor hit och dit känns inte direkt som nåt nytt? Dessutom knarkar han och i boken målas det ut som om det är han det är synd om .. ehhh.. ?! Inte hans fru alltså..?Men nu är den läst och jag hoppas innerligt att nästa bok blir nåt bättre..
På återskrivande
Bajs-C





Inga kommentarer: