lördag 3 oktober 2009

Boktips & Orden

Vad händer då i mitt liv just nu.. ?
Jo nu är vi uppe i Norrland för lite semester kombo jobb..
Vi skall byta lokal för butiken i Östersund, skall bli riktigt spännande!

Men först innan detta så är det just semester. Det är familjen, rödtjut och tid med vänner i Norr. Sist jag var upp hit så hade jag inte ens tid för mina vänner vilket gnagde otroligt i mig. Jag och mannen hade sett fram emot en otroligt sommar tillsammans, 4 veckor. Jag, han och barnen men i själva verket blev det 5 dagar och resten jobb.. Men skitisamma.. nu är det som det är och NU är det bra.. Jag skall ta igen en massa. Tack vänner för att ni tillåtit mig att dra mig undan ett tag!

Nu har jag i alla fall bunkrat upp med viner, tidningar och böcker.. Den senaste boken jag läst är :
En berättelse om en kvinna i 50-årsålder & en tonårspojke vars vägar korsas.. en härlig semesterbok.. helt klart läsvärd.
Men jag skall avslöja en till sak.. Jag är lite mystisk av mig (ha ha det där lät ju lite sexigt, kul! att låta så för en gång skull menar jag) men.. jag har gått med i en orden.. (alltså som tempelorden) kan inte avslöja allt för mycket.. men skall berätta lite mer.. en annan gång. NU skall jag in och läsa hos er.. TJOHOOO!!!
/ Se ya!

4 kommentarer:

Britt sa...

Åh, va härligt att du är tillbaka!
Som om det var igår! :-)

Välkommen tillbaka!

Kramar britt

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker att det är jätteroligt att du är tillbaka! Men du vad då för butik i Östersund? Nu blir ju jag jättenyfiken. Och ordern också! Herregud, det är ju nästan som en sekt. Sekter som är min stora fascination i livet. Jag vill också!!!

Kram Lisa

Jessica sa...

Hej,
vad roligt att du är tillbaka, jag gillade dina inlägg!
Ja, du kanske kan ta med Lisa i ordern, hon gillar ju sån´t :)

Jobbigt när man känner att det blir för mycket runt omkring, viktigt att man lyssnar på kroppen (ibland i alla fall...)

Må gott,
kram
Jessica

Brunkullan sa...

Äntligen:)
Jag och sjabbig pratade om dig för inte så länge sen. Undrade var du tatt vägen.

Orden! Ja sånt vet vi en del om jag och sjabbig. Min sambo är med i en. Och du kan ju ana vilka plågsamma djurförsök vi utsatt honom för utan att få så mycket som en liten pytte detalj tillbaka;)

Kul att du är i bloggvärlden igen:)
Susanne