fredag 16 oktober 2009

Djurkommunikation/spökerier och INTE ett boktips


Hej o Go kväll


Här packas det för fullt , tidigt i morgin bitti så lämnar vi Norrland för att åka hem till Göteborg.
Skall bli riktigt skönt att komma hem nu..
Har dock vart underbart här uppe som vanligt FAST alldeles för lite tid för vänner.. Jag och mannen delade på en bil den här gången (han jobbade några dagar) vilket inte kommer att hända nästa gång. Näpp.. då blir det hyrbil och därmed basta!
Har precis läst klart "Din Heder" av Martin Svensson.. och jaa.. vad skall jag säga. För att beskriva den med ett enda ord .. LAM.
Ja jag tyckte den var riktigt tråkig faktiskt. Handlar om .. jaa.. när svenska kulturen krockar med en annan kort och gott.. Men icke läsvärd. Så inget tips på den.
MEN.. har gjort en annan sak ..
Testat Djurkommunikation på vår "lilla" hund och jäklar i min lilla låda.. det stämde! Var skitkonstigt att en annan människa berättade saker om vår hund.. När hon aldrig ens träffat henne. Detta kan jag varmt rekommendera.. Skicka mig ett meddelade om ni är intresserade så skall jag vidarebefordra kontakten :-) .
Jag vet, jag vet.. de flesta tror inte på sånt "tjafs" eller tarot, ett liv efter döden, föregående liv.. o så vidare. Men sörru det gör jag! Jag har kommit så långt så jag inte längre försöker övertala andra om spökerier .. men jag tror på det Jajjamensan .
Kramar
SpökerietWidénskan

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag tror också på mycket. Jag kanske kan köpa det där också om det inte är någon toka som gått en helgkurs. Du vet så där som en del gör, en helg... sen är de en häxa... en helg till... så får de mediala kunskaper fast de aldrig haft några tidigare, en helg till... så kan de ha en djuplodande konversation med en talgoxe. Ja, jag tror du fattar typen. Men det här ska jag absolut tro på. Jag tror ju på dig ju,

Kram Lisa

UllaJohanna sa...

Klart att det finns mycket man inte kan förstå. Men vem har påstått att man måste kunna förklara allt? En del saker bara "är" och det är rätt bra det också! För lite nyfiken är det jättenyttigt att vara!!!

Kul att djurkommunikation fungerar! Spännande låter det!

Kramen och kör försiktigt!!!

skogsnuvan sa...

Så är det väl att vi inte vet allt som rör sig mellan himmel och jord. Jag har under min tid varit med om så mycket så jag tvekar inte ett dugg på att det är så och visst finns det dom som kan tala med hundar. Helt klart.

Ingela la la sa...

Men så då är vi ju två då för det gör jag med :)

Hoppas att resan hem går bra!
Kram Ingela

Marie//Tekla Maräng sa...

Jo sånt tror jag på.
Skulle vara intressant att prova på jycken.
Då läser jag inte den boken för LAMA böcker hinns inte med, livet är för kort till det.
Hoppas ni kom hem utan missöden.
Kramisar:)