lördag 3 oktober 2009

Hej....

Ja jag vet .. det var evigheter sedan jag skrev i min blogg.
Det kan låta som en klyscha men jag/vi har haft så otroligt mycket att göra. Det har vart tufft på jobbet och alldeles för mycket helt enkelt.
Jag har dundrat på som en lastbil det senaste året faktiskt.
Men NU.. börjar det att lägga sig igen, återgå till det normala..
UNDERBART!
Jag har saknat er alla massa och nu är det dags att plocka upp lilla bloggen igen.
Det närmar ju sig julen .. och jag ÄLSKAR den ..måste ju se allt ert julpynt.
J
Jag kan dock avslöja att jag läst många av era bloggar under tiden men helt enkelt vart för trött för att kommentera..
Jag vet hur det är att vara nära väggen nu.. Men nu J*vlar.. NYA tag!!
KRAMEN

1 kommentar:

Marie//Tekla Maräng sa...

Välkommen tillbaka!
Har tänkt för mig själv att det nog har varit mycket för min bloggkompis Widenskan och se det var tydligen helt rätt tänkt.
Huja *den* väggen ska man akta sig väldigt nog för.
Här går livet sin gilla gång och höstpysslet är i full gång.
Är lite deppig av och till för min älskade hund var jag tvungen att avliva för snart en månad sen.
Kramar Marie:)