tisdag 13 oktober 2009

Hypnotisören


Hej Hej

I dag har vi haft fullspäckad dag jag och barnen , mannen har jobbat.
Vi har först vart på lekrum och sedan Jamtli Historieland i Östersund.. Så en barnens dag så att säga :-)
Nu skall jag krypa upp i soffan med nyaste "drömhem & trädgård" slappa lite. Det är trots allt inte så många dagar kvar tills vi åker hem till Göteborg nu.. Tiden går alldeles för fort.
MÅSTE bara tipsa er om en bok dock.. Den är helt fantastiskt bra! Jag läser väldigt mycket böcker men den här slår dom flesta tom. Stieg Larson.. ja då fattar ni själva.

Hypnotisören
av
Lars Kepler
LÄS DEN! Eller ta den som ett julklappstips till någon i er närhet ..
Må gott!!
Christine
Pst: Bilden är lånad från Adlibris

3 kommentarer:

tinna sa...

Det måste jag verkligen komma ihåg till min bokslukande make!

Marie//Tekla Maräng sa...

Japp den skall absolut läsas fniss
håller ju på att fila på önskelistan till jul.
Kramar Marie:)

gulle hexan sa...

hallojs..:)
tack för din rara kommentar hos mig..
såg den nu som först!
jag ler lite när jag läste om din mormor...)
lite rolig var hon allt nä hon blandade ihop förslattar:)
fint blev det alafall när du fixade..
härlig gris du köpt..
tack för boktips..:)
kram