söndag 11 oktober 2009

Ensam mamma söker..

Hej!

Har precis tittat färdigt på "ensam mamma söker", jag kan inte rå för det.. Jag tycker verkligen att hon är väldigt märklig den mamman som gillar unga killar med vältränade rumpor..
BUT WHY!?
Ja alltså missförstå mig rätt.. jag gillar också vältränade rumpor , fasta kroppar osv.. MEN (som Tony i let´s Dance skulle sagt) inte killar i 20-årsåldern..
Jag menar vad kan en sån "man" ? Jag vill i alla fall ha en erfaren rackare.
Och apperopå det.. är det inte konstigt att kvinnor (inkl. jag) vill ha en otroligt erfaren man men ändå skall han helst vara oskuld.. Hur får man ihop det ? Tål att forskas på..

Har haft en superdag i dag tillsammans med fru Mann och barn.. (mamma-mu). Ätit gott och barnen har lekt.. Härliga tider.
Ett snabbt besök i dag hos Syster Lyckligs nätbutik resulterade i att jag beställde denna.

från Maileg. Förra julen beställde jag en tyggris av samma märke eller jag tror tom. att det blev två .. Men denna är ju bedårande. Jag VET det är länge kvar till jul.. MEN.. det annars tar dom ju slut (mitt eget försvarstal till mannen).
Må gott och ha en bra kväll
Kramar
Widénskan

7 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Va?! Ska han helst vara oskuld? Che? Varför då?
söt gris förresten.;)

Kram Lisa

Graadskan sa...

Urgullig gris! Såååå himla långt är det inte till jul... Jag har börjat smygläsa gamla jultidningar och börjar så smått LÄNGTA!!!

Kram!

Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bloggullet sa...

Jag har också sett Ensam mamma, undrar varför Helena fortsätter att söka när hon redan blivit kär?

Och varför ska de vara oskuld och hur märker man det?;o)
Kram

Anonym sa...

Skogsnuvan: Ja lite undrar man över att så snygga och trevliga kvinnor vill söka män över tv-program.
Va då oskuld. Vad ska det tjäna till. Bättre en tränad än en otränad.

UllaJohanna sa...

Och så det där uttrycket "ensam mamma" Man är väl inte ensam om man har barn?
Har inte kunnat se denna omgången. Tog bort en massa kanaler som jag ändå inte tittade på...

När kommer ett program med "ensam matte söker" tro, ha, ha!

Ha det gott!!!
Kramen!

Mamma-Mu sa...

Hey baby!

Tack för i söndags, vännen!!!!! Super mysigt men kan inte fatta hur fort tiden går!!!!

Ska iväg å hämta kidsen å sen ge den där förbannade minitentan en sån käftsmäll så den inte fattade vad som hände!!!!

Thihi!
Kram igen å igen å igen å bara för att retas... ;)

Löve U