tisdag 6 oktober 2009

Morrn..

God Morgon!

Sitter vid köksbänken och spanar ut .. Solen har börjat titta fram och frosten ligger på gräsmattan .. Det brinner i spisen och jag har en stor kopp kokkaffe..
Det är livskvalitet..
Barnen de leker i sovrummet och mannen har sovmorgon, det är ganska skönt att vara uppe själv på morgonen ..

I går var det sista avsnittet av Hollywoodfruar.. Ja jag vet inte, vad säger man. Otroligt underhållande program men jösses..
Jag kan ändå inte låta bli att gilla den ”drogade” Dalkullan, ni vet hon som köpte ett kylskåp fullt med mat för sina egna pengar.. Hon är underbar! Men Anna Anka.. fy! Jag håller med en journalist som skrev , på ett ungefär:
- Göd henne och släng i henne i ankdammen så kan hon ligga där och plaska.

Jag har funderat på VAD det är som gör att jag inte gillar henne.. Är jag avundsjuk? ..
Ja förmodligen lite i alla fall. Jag menar vem skulle inte vilja ha alla dessa pengar . Så jag erkänner det är jag MEN inte på hennes personlighet utan för det hon har runtomkring sig.
Men det som fick mig att verkligen tycka illa om denna människa var faktiskt hur hon behandlade sina barn..
JUBELIDIOT! Så nu fick jag det sagt också.. Det är ändå lite skönt att få bli irriterad och förbannad på folk man inte känner.. ;-)

Nu skall jag duka fram lite ätbart till resten av familjen!
Tjao
/C



4 kommentarer:

Anonym sa...

Skogsnuvan: Välkommen tillbaka Roligt att du dök upp igen. Då får jag väl lägga in dig som mina favoriter igen. Fin tavla föresten

cia sa...

Här sladdar jag in från sidan :) Gillar din "Meningen med livet" skarpt. Jag läste i ditt inlägg -"....och frukosten ligger på gräsmattan." Måste nog hämta lite mer kaffe ;) Ha en bra dag norröver! /i

tinna sa...

Jag gillar också hon som stylade hem (helt gräsligt f ö) och tjänade egna pengar. Grymt kul!

Ingela la la sa...

Men vad GLAD jag är över att höra av dig :) Tråkigt förstås att du haft det tufft men ändå.. du förstår väl ;)

Ang, Hollywoodfruar så håller jag bara med.. Hon som köpte ett kylskåp (????) var ju bara för rolig, för att inte prata om första avsnittet när hon skulle tänka riktigt snabbt *asg*

Kram och Välkommen tillbaka.