söndag 4 oktober 2009

Skiftningen höst ----> Vinter är vacker!

Vaknade i morse och nu ligger den första snön vit i Norrland..
Otroligt vackert när hösten skiftar mot vintern. Barnen slängde i sig frukost och nu är dom ute och leker..
inte speciellt lätt att få med dom hem till Göteborg sen kan jag tro *ler*
Men jag är otroligt glad att de har det "bästa av två världar".
Storstaden och Norrland, jag skulle inte vilja vara utan något av dessa ..
Nu skall jag ut och leka tillsammans med barnen , antar att jag har en och annan snöboll att vänta mig i nyllet ;-)
Ha en underbar dag!!

3 kommentarer:

tinna sa...

Härligt att du är tillbaka igen!!

Min träning har sista veckan inte hunnits med, men jag har stora planer för att komma igen imorgon igen...

Brunkullan sa...

Meh..asså var? I Lugnvik har vi inte en flinga på marken.
Susanne

♥ Fyra årstider sa...

Å vad kul med snö!!
Kram Lotta