söndag 11 oktober 2009

Kalas

I dag skall vi på kalas , det är världens bästa maja som fyller år. Mamma-mus dotter som fyller år.
Tänk vad tiden går fort.. hujedamej.. Konstigt att barnen blir äldre men en annan står kvar på 25! *harklar sig*
När våra flickor fyllde år för ett par månader sedan så slängde vi ihop egen tårta.. (skall absolut vara hembakat) 5-åringen kirrade tårtorna så när som på allt själv. Måste säga att jag blev mäkta stolt över henne.. Jag hade aldrig fixat det själv.
Här kommer bilder på Felicias tårtor.. min lilla konditor.
Vi hörs ikväll.. hoppas att ni haft en superbra helg!

7 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Vad ska det bli av den dottern? Så himla fina tårtor....

Visst är det konstigt att barnen bara blir äldre och äldre? Jag är inte en dag över tjugo ;-), men äldste sonen påstår att han fyller trettiofyra (???). Undrar hur det hänger ihop???

Kramen!!!

Anonym sa...

Imponerande måste jag säga. Underbart fina tårtor!!
Bra att barnen får delta i matlagning/bakning, måste erkänna att jag är lite dålig på det med mina grabbar...hm, hm...

Kram Anna

Carolin Mann. sa...

Tiden rinner bara iväg, tyckte jag nyss höll lilla maja i famnen... Nu är hon stor tjej och faster hinner inte med i svängarna..

Jessica sa...

Superfina tårtor! Du kanske har en blivande konditor där hemma.

Barnens födelsedagar är så härliga, mina egna är inte så mycket att fira längre...

Må gott,
kram
Jessica

Sjabbig men chic sa...

Mamma-Mus! Det var lite kul tycker jag. Antingen så är jag trött eller så är jag bara lättroad.
Tårtorna ser ju hur proffsiga ut som helst.

Kram Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka tårtor!
Nyfiken på sin super bra bok du har läst.
Kramis:)

Britt sa...

oj; vad ska det bli av henne? Jättefina tårtor!

Kram Britt