tisdag 27 oktober 2009

Klättermusen & vinterskor


Jag har fått min vinterjacka av mannen.. och jag älskar den.. Det är en dunjacka från klättermusen.
Älskar deras kläder, de är snygga och funktionella..
Så nu har jag både vinterjacka och UGG-s.
Apperopå dessa UGGS så förklarade jag för mannen häromdagen..
- Älskling.. jag har köpt ett par vinterskor, varma.. du vet väl hur jag fryser om fötterna.
- Vad bra .. men köpte inte du ett par förra året?
- Nej men alltså ... är det inte konstigt, de har blivit för små.. jag trodde inte mina fötter växte längre..
- Eller hur?
- Jo det är sant! Men du dom var ganska dyra .. skorna.. fast det beror iofs. på vad man jämför med eller hur? Jag menar en jacka är ju jätte dyr, eller dina kängor dom kostar ju massa pengar.
- Jag fattar jag fattar.. men vad kostade dom då.
- Vi skulle ju kunna trycka vår hemsideadress på dom..
- Ge dig nu ... hur dyra var dom igentligen? *skratt*
- Sådär ..du vet väl att jag älskar dig?
Nu skall packas .. i morgon drar vi till Norrland.. nu skall den nya lokalen för butiken färdigställas.. Tjohooo!! Sen kommer radioreklam och Annonser i tidningar .. skall bli så jäkla spännande!

Kramar

Christine

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Men driver du med mig? Eller är det jag som har något fel på min dator. Jag skulle ju hur gärna som helst vilja se bilden på jackan men jag ser ingen bild alls. Fattar du hur nyfiken jag blir nu?!

Kram Lisa

Brunkullan sa...

Å så snygg! Men snyggt är dyrt, heller hur? Min sambo skulle dö om jag betalade mer än typ 199:- för en jacka...eller..ja...Liiiite mer får den väl kosta, men vid 1500:- går nog gränsen för honom:(
Sen finns den kanske inte i storlek gigantisk heller? Jag drar min modiga stl 54 på jackor..
Men riktigt jättesnygg var den i alla fall:)

Å kram på dig för att du var rar nog att oroa dig för oss:) Men nu är alla i familjen snart friska. Bara Tommy som febrar än!

Kram Susanne

skogsnuvan sa...

Skogsnuvan: Jag håller ögonen öppna för vissta hade du affären i Östersund eller har jag fattat fel?

Skomakartummen sa...

He he med orden jag älskar dig kommer man långt med. Kram sari