lördag 22 november 2008

AWARD

Jag har fått en utmärkelse av Tekla Maräng TACK snälla.. jag blev super glad!! Och för er som inte läst hennes blogg så kan jag VARMT rekommendera den.

Reglerna:1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.
Jaha, nu kommer vi till det svåra, att glädja 7 st andra.

1. Mamma-mu för att hon är min allra bästaste vän.. om man kan ha Bästisar i vuxen ålder så är hon absolut min bästis! Att följa hennes blogg gör att jag känner mig delaktig i familjen Manns liv även fast jag bor långt ifrån!
2. Tinnainna för att jag gillar hennes sätt att skriva om vardagen..
4. Sjabbig men Chic för att hon skriver så otroligt roliga inlägg och har ett fantastiskt vackert hus & inredning.
5. My little Cloud För att hon har så fantastiskt vackra bilder! Hennes bilder gör att tom. jag kan längta hem till Norra Sverige.
6. Eikkala för vacker inredning på bloggen & missa inte nätbutiken!
7. Brunkullan med mosipperötter för vacker inredning och för att hon verkar vara en härlig tjej med glimten i ögat.

Jag har INTE glömt alla ni andra men 7 stycken var det man fick välja.. Nu skall vi göra oss iordning för att träffa tomten på slottet :-)
Kramar
C

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Så kul, gumman!
Det är du värd, verkligen:)
kram Lallis

♥ cloudberrie ♥ sa...

Tack snälla du!

KRAMAR från Eva

Sjabbig men chic sa...

Åh, men tack snälla Widénskan. Jag har fått en award av dig! En utmärkelse, tralalalala! Visst låter utmärkelse fint? Du har gjort min dag!

Tusen kramar från Lisa

Brunkullan sa...

Tack rara du! Så snällt du är, och så glad jag blir:)

Vi brukar åka till Tjolöholms slott då och då..Några gånger i alla fall har det blitt, bland annat för och bada! Det var en fin badstrand bakom slottet:)

Susanne

Brunkullan sa...

Dvs när vi är i Kungsbacka hos svärmor, eller i Lerum hos svägerskan..hihi! Tänkte inte på att berätta det..det är ju inte så att vi åker från jämtland för att bada söder om göteborg till vardags;)
Susanne