onsdag 5 november 2008

FYND I SIKTE









God kväll!
Här är allt finnemang, hur är det med er? Snart kommer min och mannens barnfria helg. Skall bli Underbart!
Jag skall Bannemig dricka en kaffedrink MITT PÅ DAGEN... i Sverige, det ni, Här skall firas!
;-)
I dag vill jag tipsa er om http://www.hemmetsallarum.se/
varför då? Jo för att BUTIKEN UPPHÖR..
IN OCH FYNDA! Mach pannkaka.. Men vänta till jag är färdig där inne.. ;-) Det finns ju julsaker tom.
Massor av vackra saker från bla. House Doctor.. billiga saker nu också.. nästan så man TJÄNAR pengar och får ni inte för mannen så släng in de i garderoben ett par månader och plocka fram de efter ett tag och säg att
- det var ju LÄÄÄÄNGE sedan älskling, det har jag ju sagt
;-)
I dag har det inte hänt så mycket i fru widéns liv.. mer än jobb och vardag men det är inte fy skam det heller .. Nu skall jag i alla fall on och fynda..
Hoppas att ni får en underbar kväll :-)
/ C

Pssst: Bilderna är lånade från http://www.hemmetsallarum.se/

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta läskas med sånna där bra erbjudanden, jag måste faktiskt låta bli att shoppa i typ... en vecka iaf;-)

Ja, buss är inte mitt favorittransportmedel om man säger så...

Mamma-Mu sa...

Tack för tipset... Har precis betalat en liten beställning... Hmm...

Duu helt sjukt men 48 personer har i skrivande stund varit inne hos mej idag??? Fattar nada??!!
Men roligt är det ju i alla fall...

Natti natti

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tack för tipset! Underbar butik =)

Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ojdå..nu måste ju jag också in och kika;)
Kram Lallis

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas hejsan!
Oj, rea sa du *ler* ska gå in och titta.
Vet inte riktigt vart jag vill flytta. Men visst hjärtat klappar ju för Gotland.

Kram Marie

Anonym sa...

Nej nu blev jag ju sugen på och shoppa mer...Jag har redan shoppat alldeles för mycket senaste tiden och får inte köpa mer nu :(

kram!

Unknown sa...

Tack för din kommentar inne hos mig : )

Fin blog du har!

Kramis,