måndag 10 november 2008

SJUK *suck*

Jag är sjuk.... :-( och inte nog med det , mannen också.. inte alls roligt. Så här går vi hemma som två zombies.. jag vilar och arbetar mellan varven.. Skönt att man kan koppla upp sig på arbetsdatorn hemifrån.. hur gjorde de innan detta kom?
Mamma är ute och går med vovven.. hon har vart ute i två timmar nu så jag börjar bli lite rädd att hon virrat bort sig... det har nämligen hänt förr ;-)
Jag har gjort nåt bra i dag i alla fall.. nämligen tagit mig iväg och hämtat mitt paket från Par courrier.. Och jag blev Nöjd som vanligt.. för som vanligt kan man säga efter att beställt tredje gången nu va?
det var superfina saker och nu längtar jag ÄNNU mera till jul... *DRÖMMER MIG BORT*
jag vill julpynta i Norrland, baka pepparkakor med barnen och bara få VARA..
Barnen ligger och sover.. i dag har Felicia gjort maten, köttbullar.. hon är Drottning på att rulla sånna.. det bådar gott :-)
Tänk att jag hinner sakna dem på en dag hemma.. det är så tomt när man inte hör barnfötter som springer på parketten..I morgon skall jag lägga ut lite bilder på sakerna jag garagefyndade hos svärföräldrarna ;-)
Ha nu en riktigt mysig kväll nu skall jag kurera mig.

/ C

6 kommentarer:

Brunkullan sa...

Äsch!...hoppas du kryar på dig nu!!
Och jag hoppas också att din mamma hittat tillbaka;)

Susanne

tinna sa...

Krya på dig!

Sjabbig men chic sa...

Hej, Widenskan!
Ni har ju ett jättecharmigt hus. Vad tråktigt att vara sjuk, man blir så himla rastlös. Tänk att få låtsas vara sjuk så att man får vara helt ensam hemma på dan och bara vila. Fast jag skulle väl bli rastlös då också! Oj,oj,oj är mannen sjuk! Är han en man som blir jättesjuk då?*fniss*
Nej minsann ta och krya på er!
Du jag tänkte länka till dig. Hör av dig om det inte är okej. Förresten hör av dig även om det är okej, såklart. Jag älskar kommentarer. Jag har blivit torsk på kommentarer!

Kram Lisa

Mamma-Mu sa...

Men vännen!
Krya på dej så hörs vi imorgon kanske? Btw vet du hur man tar bort en kommentar???

Kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Kära vän
Krya på dig.
Kramar Marie

♥ cloudberrie ♥ sa...

KRYA PÅ DIG!

Hoppas mamma kommit hem nu.

Kramar från Eva