söndag 2 november 2008

Har vintern kommit nu?


God Morgon

Nu känns det som om vintern kommit.. -5 grader i Göteborg och i morse var jag ut med kameran .. Frosten har lagt sig på mina älskade rosor. Men de har klarat sig länge ändå i år. Rosor som blommar i November, det får man vara nöjd med..
Såg en boll som låg jämte stenmuren alldeles ensam.. också ett tecken på höst eller skall man kalla det vinter nu?
I natt fick den lilla tjejen feber också.. Men nu är stortjejen feberfri. Men blir inget dagis i morgon i alla fall kanske inte på hela veckan.. Mormor kommer ju på Torsdag så då blir de lediga i allafall.. Helgen närmar sig, snart får jag och mannen vara lite själva.. LYX.
Nu skall jag fixa sjukfrukost till tjejerna .. med andra ord, plättar med glassn ;-)
Kram
/ C

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det så, det kommer ju en tid då man inser att man faktiskt inte är stålkvinnan :D

Anonym sa...

Men gud vilken lyxig frukost!! Min dotter sa att hon ville ha pannkakor med nutella till frukost men jag vägrade, vilken taskig morsa jag är;-)

Anonym sa...

Men vilken underbar frukost! Tror att jag också ska bli lite sjuk så sambon får fixa plättar och glass åt mig ;)

Underbara bilder! Så vackert när frosten lägger sig.

Ha det bra.
kram!

Anonym sa...

Hehe, tack så mycket!
/Angie

Lallis - liv och leverne sa...

Så härlig frukost:)Men hoppas att de kryar på sig snart, tjejerna.
Kram Lallis