tisdag 4 november 2008

Madonna & Gästtoalett

Hej
I dag har tjejerna vart hos famor och farfar och lekt hela dagen medan jag arbetade.. Åh vad bortskämda de blir där. Tänk om jag hade haft en sån farmor och farfar när jag var liten.. Nu leker de i lekrummet och jag skall snart börja med middagen.Hittade av en slump denna madonna när jag tittade in på Nordljus i dag.. Jag älskar Madonnor och denna var ju ljuvlig. Fick ett mail av Par Courrier att mina älskade julsaker var på G hem till oss nu.. Åh vad mysigt.. Skall bara packa om de och skicka dom upp till Norr.. Nu är det snart bara en månad kvar tills vi åker.. HÄRLIGT!

I dag knäppte jag lite kort på Gästtoaletten upp som ligger i anslutning till gästrummet. Jag har inte hunnit att pyssla till den riktigt ännu men det kommer.. Skall "bara" hitta de rätta sakerna först ;-) Kanske Madonnan skall få flytta in.. vad tror ni?

11 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jaaa, det tycker jag absolut att hon kan få göra,flytta in dit! Skulle ju bli jättefint.
Kram Lallis

Anonym sa...

Vilken mysig toa! :) Där vill man sitta lääänge! ;)

Marie//Tekla Maräng sa...

Absolut ska madonnan flytta in dit, till gästtoan särskilt när du har den snygga ljusstaken där. Tur inte jag har en sådan toa skulle väl sitta där och filosofera i evighet... Nä, inte ingår rengöringsmedel i shopping budgeten in med det på hushålls utgifter eller liknande! Man vill ju ha det lite fint och lite lukta gottande hem, eller hur?
Vilken tur vi har du och jag, jag menar att julsakerna ifrån Par Courrier är på G. Är lite nyfiken vart i norr ska ni om en månad?
Fast det kanske man kan läsa sig till på din blogg...

Kramar Marie

Brunkullan sa...

Du säger att du ska till Östersund! Jag har inte fattat att du kommer härifrån:)
Men så är jag inte så smart som jag vill tro..hihi;)

Susanne

Anonym sa...

Fasen också, jag bara avbokade alla månadsböckerna i barnens bokklubb det här varvet utan att kolla vilka det var. Klantigt mao... (alla barnen är med i olika ålderskategorier så missar man att avbeställa kommer det tre böcker varje månad)

Marie//Tekla Maräng sa...

Östersund, dit skulle jag vilja åka det verkar vara så vackert där. Kommer du där ifrån? Hoppas verkligen att ni får en vit jul.
Jo, jag är en Stockholmare ifrån Bromma.Men har börjat att fundera på att flytta, tycker att det är så stressigt och stirrigt i den här stan.
Kram Marie

Mamma-Mu sa...

Å då var det det här med att kalla det för gästrum... å gästtoa... Hmm... Säg som det är för guds skull... Mimmi och Nickes rum/toa.. Å ja det är ok att du ställer in madonnan där... *skrattar*

Tack för ett spännande samtal om bröllop... Nämnde det för Mannen men han "nappade inte"....
Use youre magic.... pleeeeease....
Love U

Brunkullan sa...

Aah! Bräcke är ju inte långt bort:)
Själv bor vi i Lugnvik. Stugan ligger i Kvarnsjö mellan Åsarna och Klövsjö:)
Susanne

Monika sa...

WOW! Vrålsnygg toa! :o)

Ha det fint!

Kram

Monika

Anonym sa...

Skogsnuvan som bara bor 4 mil från Bräcke. Välkommen upp till Jämtland landskapet där man har oplogade vägar och inte behöver låsa några dörrar vintertid för ingen förvirrar sig hit som inte hör hit. Snygg madonna och du har ett fint hem. Mitt är ett kaos men mysigt ändå på björnfällen framför brasan.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad FIN toa! Klart Madonnan ska bo där! Där inne kan man bli stannande lääänge, rofullt.

Östersund, där firade vi förra årets julhelg.

Kram från Eva