lördag 1 november 2008

Par Courrier






Bilderna är lånade från ParCourrier
God kväll...
Satt igår kväll och väntade på att julsakerna på http://www.parcourrier.se/ skulle släppas men klockan 23 var jag för trött och gick o la mig MEN i morse klockan 09:00 La jag min beställning och jag behöver inte längre känna panik för att julskridskorna skall ta slut.. JAG ÄGER ETT PAR!!
Magdalena på Par Courrier har verkligen lyckats att skapa stämmning i sin nätbutik.. Jag råder alla in och titta.. inspireras och förmodligen kan ni inte hålla er från att shoppa.. På bilderna ovan kan ni se vad jag shoppade i dag... Åh längtar till jul!
den stora tjejen har feber i dag.. Har ändå vart en sväng på kyrkogården och satt ljus.. gick på minneslunden och tände ett ljus för min mormor som ligger i Norrland på kyrkogård, men hoppas att hon ser det från sitt moln i alla fall ;-)
Nu skall jag pyssla med stortjejen ...
Ha en bra Lördagkväll!
/ C

5 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Hallå där! Tack så jättemycket över den finaste awarden av dem alla! Jag har fått den tidigare och skickat vidare den, så det kommer jag inte göra den här gången. Men jag blir sååå glad! Tack än en gång!

Många glada kramar M :)

Lallis - liv och leverne sa...

Detsamma. Ha en härlig kväll.
Kram lallis

Tineling sa...

Tusen tack! Vilken fin blogg du har! och vad fint skrivet i inlägget här nedan om dina fickor. Precis så känner jag också för min lilla tjej. Det gör ont i hjärtat! kram Tina

Anonym sa...

God morgon!

Tack så jättemycket för dina snälla ord, jag blev så glad :)
Det var tur att du tittade in hos mig så att jag kunde hitta hit till dig.
Du har en jättemysig blogg :)

Ha det så bra.
kram!

Mamma-Mu sa...

Men men men... Jag har ju redan en sån där "krona..."... *ler*
Så för en gångs skull är det du som härmar mej... *skrattar*

Kram