onsdag 12 november 2008

Bättre..




Nu börjar jag bli bättre.. har knappt någon feber kvar, den svettades jag ut i natt.. stackars min man som fått ligga jämte en sån äckelpotta.. hela sängen var våt av svett... BLÄÄ
Nu skall jag snart hämta barnen på dagis och sedan skall vi baka sockerkaka har jag lovat..
På På bilden till vänster ser ni en tavla som jag hittade i svärföräldrarnas garage och under den är det en låda som jag hittade ute på tomten här.. i den står en ängel som pussar ett barn, några snäckor jag fått av min stora tjej , en liten tomte i en stubbe också ett ljus så klart :-)) Ovanpå lådan står mina brudskor och en låda som det står Amulettes på .. denn har jag tändstickor i..
I dag hämtade jag paketet från Countrystyle också men min fina julgris i.. den skall få följa med mamma upp till Norrland och vänta på oss i huset .. Jag längtar så upp..
Tapeterna hade kommit i dag också till min prinsesshytt.. så nu skall den snart tapetseras sedan så kommer bilder på den ;-)
Nu skall jag surfa runt hos er.
/ C

9 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad skönt att du är bättre. Vilken fin tavla! Vilken fin ram! Lycka till med baket, själv ska jag jobba i kväll.

Kram kram Lisa

Sjabbig men chic sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vit Gladiolus sa...

Åh för det första..vilket fint hus ni bor i..sen vad kul att du hittade så mysiga saker å du skönt att vara på bättringsvägen!
Kramisar

Magdalena Martin sa...

Halloj där :)
Självklart kan jag skicka till en annan adress, skriv ett mail med önskad adress till: info@parcourrier.se efter ev beställning, så ordnar jag det! :)
Krya på dig!
*kramar*
M

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, så skönt att du mår bättre!
Kram Lallis

Englagård sa...

Ja nu har jag kollat in din blogg också. kommer snart tillbaka här finns så mycket som jag vill se

kram Karina

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad härligt att höra att du mår bättre. Vilka härliga takmålningarna ni har...
Tavlan var fina. Ha det så gott Marie

In my house sa...

Kul att du tittade in hos mig =) VILKET HUS ni har,,, så stort och jättefint!!! De hade jag ej tackat nej till.... Bilden till höger!!!!

Välkommen tillbaka... Kramar josse

UllaJohanna sa...

Så skönt att du är på bättringsvägen! Det är jobbigt att vara febrig och dan...

Så fint du gör med dina "garagefynd"! Det är så roligt att titta på bilderna och så får man ju lite nya infallsvinklar på saker och ting :-)!

Kram!