söndag 23 november 2008

Sköna söndag

God Morgon

I dag skall jag ta mig iväg och köpa en vinterjacka.. äntligen skall jag få min Peakjacka och SLIPPA frysa.. Jag är väldigt frusen av mig så det här är guld värt och vi skall ju tillbringa hela julen uppe i norr så det behövs.. Tänkte även försöka handla lite julklappar när jag ändå är på Kungsmässan.. två flugor i en smäll, tyckte precis att det var sommar och nu skall vi snart upp.. jösses. I dag lägger jag in en av mina älsklingslåtar som jag aldrig tröttnar på , tycker den är OTROLIGT vackert. Ha en skön söndag för det skall jag.

Ps: När vi pratar söndag... kommer ni ihåg det programmet "sköna söndag" Vet att min mamma satt som klistrad med kaffekoppen varje söndag när jag var liten..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vacker låt!!!

Lycka till med julklappsinköpandet och jackinköpandet :)

Kram!

Sjabbig men chic sa...

Jahaja, nu funkar inte ljudet på datorn. Tänk att det är väl nändå typiskt. Jag vill ju veta vad det där är för låt och om jag vet vilken det är! Åh, ska du inhandla en jacka i dag, en PEAK-jacka, alltså menar du dunjacka då? Lägg upp en bild när du kommer hem snälla!

Kramar från Lisa

Jimmy sa...

Hej där. Jag undrar om du kan beskriva hur jag lägger upp youtubeklipp direkt i mina inlägg, så att även videofönstret syns från början....hjälp.

Skomakartummen sa...

Tack raring, jag vart såååå glad för awarden... Såg den det i dag förns. Tack så hjärtligt.... Norpar med mig den imorgon, den får susa hos dig i natt *ler*
Kramar sari

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas du fick tag i en jacka, den behövs verkligen i det här vädret.
Har tyvärr inget ljud till datorn.

Kram Marie