lördag 17 januari 2009

Bakgrunder

Hej & Go Möra!
Jag håller på att pyssla med min blogg som ni kanske ser. Jag har valt en bakgrund från The Cutest Blog on the block..
Där finns gratis att hämta & gratis är bra :-) Dessutom är det busenkelt.. Om någon av er känner för att ha en bakgrund så går ni in på den sidan.
* Dubbelklickar på bilden ni vill ha
* Kopierar HTML-koden som kommer upp nedan bilden
* Går in på Layout
* Lägg till Gadget HTML
* Klistra in koden
KLART
Busenkelt.
Klicka på deras logga längst upp på det här inlägget så kommer ni dit.
/C

6 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad söt bakgrund!
Det är roligt att få göra lite förändring även i sin blogg.

KRAM från Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack för detta inlägg, klockrent så även jag förstår.
Förlossningstävlingar ja man kan verkligen undra vad det igentligen går ut på. Summan är ju j&%¤#t ont men vilket samarbete och vilket resultat. Finns nog inget som slår det.
Snyggt i Tv-rummet.
Kram Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Kunde bara inte sova fast jag var så trött så ögonen gick i kors.
(men det ska tilläggas att jag är nattarbetare). Vi har inte köpt boken en, ska handla i morgon men valtet står mellan Mulle Meck, Lillzlatan eller Grufflon så jag hoppas verkligen en att bokhandeln har nåbon av dom inne.
Kramar Marie

Hemmalycka sa...

Jättefint, och GRATIS, strålande.
När jag och maken var i Göteborg bodde vi på Park Aveny, Elite hotell. Mycket bra, helt enkelt.
Det är en så härlig stad, ta med dig maken och turista lite.
Tack för snäll hälsning
Kram Åsa

Bloggullet sa...

Jag ska pröva det du så pedagogiskt förklarar, på teknik är jag en novis. Du har något att hämta hos mig.;0)
Kramar

Eleonor sa...

Åh! UNDERBAR! Jag älskar!!