lördag 31 januari 2009

Rynkskit

Allright.. jag ger mig, jag har gjort det. Rynkorna har ledningen det står förnärvarande 1-0 ..
Men nu är det upp till kamp.. i dag stövlade jag in på Kicks och handlade min första Antirykkräm. Fan också!! Betyder det här att man börjar bli vuxen. Ni vet innan var det Villa, bil, hund, man och barn.. och nu klampar RYNKOR in också..
Tack för alla kommentarer vid ett annat inlägg att det är vackert och det syns att man levt.
Ja visst har jag gjort det.... Men jag lovar .. Jag kan visa det på andra sätt , andra än att ha rynkor! Typ.. Bilder från resor, jag kan räkna upp alla män.. Männen kan jag iofs. räkna på en hand men ändå..
Jag hatar mina rynkor och jag skall besegra dom!! Om jag så skall göra ansiktmassage 4 timmar och dagen och 4 ansiktsmasker i vecka.. Jag är inte gammal, jag vill inte!!
Nu skall jag ut och ta en promenad med en granne, skall bli trevligt.. Vi är lika UNGA.. nu skall jag spana, spana efter rynkor..
Over and out

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Heja Widénskan! Det är bättre att börja i tid. Du vet jag blir också lite provocerad när de snackar om att åldras vackert. Visst det gör en del men man kan åldras fult också så det så! Nu tror jag ju att såklart så måste du och jag tillhöra de som åldras vackert men inte än för fan!!
Det finns inget shoppingmecka i östersund men det finns några butiker t ex Gabriel, Do-it, Slave och några fler. Annars så får man åka till Åre eller Stockholm eller vara ful och tråkig!;)

Kram Lisa

Vardags-mirakel sa...

Hej, ja visst är det nedbrytande att se de där strecken i ansiktet...men tänk på alternativet,att ligga under jorden med maskarna är ju inte heller särskilt kul;o)Vi får smöja in oss, le och fortsätta leva!kram Eva.

Katinka sa...

Hörru, du är säkert lika rynkfri som jag... Positivt tänkande liksom. Sedan att det stämmer för oss båda gör ju varken till eller ifrån.

Bloggullet sa...

Vad blev det för kräm?
Kramar