måndag 5 januari 2009

ingen superwoman här inte

Jag är ingen superwoman..
I går eftermiddag kom den andra kräkningen i mitt ansikte, denna gången av den yngre dottern. Det bara sprutade ur hennes mun..
Och på kvällen åkte både jag och mannen på magsjukan så hela natten har tillbringats inne på toaletten.. Där har jag kört buss och hunnit med att bada 5 ggr i natt..
Jag badar alltid när jag är dålig. När vi flyttade till huset så undrade jag vad vi skulle med 3 toaletter till.. Nu fattar jag! Jag säger bara ÄCKLIGT... Nu har jag haft magsjuka i alla fall.. Så nu vet jag.
Dags för vila
Kramen
/C

10 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Men vilket vackert skåp...förstår om ni är kära, men det är ju inte så lät placerat med den storleken.

Nä fy har ni alla fyra råkat ut för skiten ursäkta språket. Man blir ju alldeles mör bara man tänker på det. Det hjälper ju inte mycket men jag tänker på er.

visst sjutton undrar man vart Sverige är på väg, när man inte får vara ifred i sin egen bil. Jag blir alldeles röööd av ilska bara jag tänker.

Hoppas ni kryar på er. Kramar Marie.

Sjabbig men chic sa...

Tänk att jag förstod på rubriken vad som hade timat!
Stackars dig, men se det så här: Nu är det gjort!

Kram Lisa

Mamma-Mu sa...

Ja med nu vet du ju att även du är mottaglig... Experimentet kan här med ses som avslutat va?!
Tulle dej å Dan!!!!
Tur att ni har sånna underbara barn som ni har!

Ja jag säger välkommen in i gänget som kör "Gustavsbergs-buss"....

Kram kram

Anonym sa...

Blä vad jobbigt det är med magsjuka. Hoppas verkligen nu att du är frisk.
Jag kommer att gå runt lite här hos dig. Hoppas du inte smittar....:)

Kramar @nette

Britt sa...

Fy, va trist!! men nu är du en erfarenhet rikare ;-)

Krya på dig!

Britt

Brunkullan sa...

Fysingen! Stackars dig, men nu har du förlorat den oskulden också! Och roligar oskulder än så kan man ju tappa..hihi!

Vila nu och tyck riktigt synd om dig själv hela dagen:)
Susanne

Ett skönare liv sa...

Stackare! kya på er nu.. stor kram nadja

tinna sa...

Så du var inte immun din stackare...

Mina underbara juveler är 4 och 6 år gamla nu i vår. 6-åringen är värst och det är så jobbigt att se hur han sliter med sig själv utan att man kan göra så mycket mer än att försöka stötta. Han måste ju igenom det på nåt sätt...

Anonym sa...

Grattis, en erfarenhet rikare :-)
Jag kan ju säga att magsjuka är mitt andra namn, så jag vet hur det känns.
Och det där med badandet, lustigt jag är precis likadan, badar eller sitter i duschen när jag mår dåligt.
*undrar varför*
Drick mycket och må bättre snart :-)
Kram

Mamma-Mu sa...

Hallåååå!!!! Nu börjar jag bli orolig!

Är ni ok?!