måndag 12 januari 2009

Lådor, Brago & Award


Hejsan allihopa.

Börjar med att tala om att jag är barnsligt förtjust i gamla burkar och lådor och titta på lådorna ovan som jag hittade på Blocket. 450:- för allihopa var väl inte farligt? Men just nu så skall jag inte shoppa mer eftersom jag beställde grejor till tjejernas rum på Ellos..
Och ... sen sprang jag på en stor spegel i silver i dag som jag inte kunde motstå, den har fått mig att möblera om hela tv-rummet i dag och det blev kanonbra om jag får säga det själv.
Men nu är det ju detta med Widénskan och hålla koll på sina grejor.. Jag har förmodligen lagt digitalkameran på ett ställe som jag tyckte just precis då var helt fantastiskt. Ja nu ett par dagar så har jag inte tyckt att det varit fullt lika fantastiskt eftersom jag inte hittar den NÅGONSTANS!! Någon som är synsk? Saida var e duuuuu??!!


Men till något roligare är kameror, jag har fått en Award från:

Ingela la la
Tack snälla söta du och för er som inte läst hennes blogg GO IN THERE!

Jag skickar den varmt vidare till....*trummvirvel*
Lallis liv & Leverne

Uffematten

Tekla Maräng

Prillig

Brunkullan med mosipperötter

Sen detta med rökningen , det går faktiskt jätte bra.. säger jag och trycker in ett kex till. Alltså jag har ätit ett helt paket med Bragokex nu.. Men gott är det.Nu skall jag fortsätta pilla lite hemma & Surfa hem till er.

Kramar Christine

12 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad glad jag blir, vännen!:)
Tack.
Och grattis till den du fick!!
Kram Lallis

UllaJohanna sa...

Ett jättetack!!! Du är för go!

Och grattis till dig!

Kramen

Anonym sa...

Hej och tack för att du lämnade en kommentar på min alldeles nya blogg Gröneslätt. Jag kände inte till din blogg innan men jag skall ta mig en titt på den så snart jag hinner.

Kram från Evelynn

Mamma-Mu sa...

Åhhh dom där lådorna passar bättre hos mej än hos dej! Det känner jag på mej bestämt!!!

Snygga jag som stängde ner datorn i gästrummet för att umgås med Mannen lite... Sätter mej framför datorn i v-rummet i stället... Snyggt va?

Jo jag såg att du letade efter Saida... Jag vet vart hon är... Hon är död sedan ett par år tillbaka om jag inte har fel... *skrattar*

Sov gott å duuu försök å ta det lite lungt i alla fall nu när mannen är borta!!!!

Kram

Mamma-Mu sa...

Åhhh dom där lådorna passar bättre hos mej än hos dej! Det känner jag på mej bestämt!!!

Snygga jag som stängde ner datorn i gästrummet för att umgås med Mannen lite... Sätter mej framför datorn i v-rummet i stället... Snyggt va?

Jo jag såg att du letade efter Saida... Jag vet vart hon är... Hon är död sedan ett par år tillbaka om jag inte har fel... *skrattar*

Sov gott å duuu försök å ta det lite lungt i alla fall nu när mannen är borta!!!!

Kram

Brunkullan sa...

Säger som Mimmi jag....Skicka lådorna hit:)

Annars så måste jag gladast tacka ödmjukast för fina awarden!
Skrev just till Mamma-mu att jag har de bästaste medbloggerskorna:D

Tack och kram och tack igen!!
Susanne

Anonym sa...

dom lådorna skulle passa jättebra hemma hos mej......skämt å sido jag har liknande laster jag oxå !

Tack för komentaren på min blogg !

Britt sa...

Tack snälla! Du är ju bara för söt!

Jag har faktiskt sådana lådor i uthuset. I somras odlade jag tomater i dem, funkade alldeles utmärkt. :-)

Kram britt

Anonym sa...

Mmmm det är just DET jag är rädd för! När man slutar med snus/cigg så måste man pilla in massa annat "skräp" i munnen..morötter är iochförsej bra :-)
Hmm jag måste komma på vad jag ska stoppa i mig eller fingra på *s*
Jäättefina lådor, jag är oxå överförtjusta i sånna. Samlade på mig ett 20-tal gamla äpplelådor förra våren..som står lite här och var hehe
Kram

Maria sa...

Åh vad jag blir avis! Jag letar efter en stor låda att ha ovanför vårt kylskåp. Har inte tänkt på Blocket, tack för tipset! Har precis lyckats klura ut hur man länkar på min egen blogg. Hoppas okej att jag länkar till din fina sida?!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad BRA att det går bra med att skippa rökningen
(vilken fånig mening det där blev, men du förstår...;)

FINA lådor! & GRATTIS till en fin utmärkelse.

KRAM från Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad får man syn på när man slår på bloggen? jo jag har fått en utmärkelse av dig, tack snälla du nu blir jag sådär mållöst glad igen.
Tjoho vilka lådor, ser att vi är flera som tycker att dom passar bättre hemma hos oss...håller bara med. Tyvärr inte synsk vad det gäller din kamera.
Kram Marie