onsdag 21 januari 2009

Widénskan hjärta Örjan lax IGEN..

Hej!
Jag har ändrat mig!!.. Jag tycker inte det ÄR snyggt med rynkor eller linjer som jag kallat det innan..
Det är inte ett dugg snygg.. inte ens sött. Jag skiter i om man får det för att man skrattat mycket.. jag är beredd att dra ned på det eller det kommer jag garanterat att göra efter denna insikt..
Jag skulle kunna anklaga min man för detta, eller hur?! Hade jag skrattat mindre så kanske man skulle sluppit detta?! Det kanske helt enkelt är HANS fel?!
Jag HATAR det.. nu när jag själv fått det. Skrattrynkor ...my ASS!! Det är skitfult och jag får ångest.. Jag är nästan övertygad om att de kommit efter jag slutade röka.. Det är straffet.. Min kropp straffar mig?! ..
Det är nästan så att jag är för Botox.. nä inte riktigt så långt skall jag väl gå.. Men jag är en stor potentiell kund för antirynkkrämer nu så nästa gång jag smiter in på Kicks så kommer kronorna att rulla..
Rädda det som räddas kan .. !
Jag känner mig arg! Slutskrattat!
Nu är det jag och Örjan Lax IGEN....

25 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Tyvärr, Widénskan så har jag en tråkig nyhet: Man får rynkor av alla jävla sorters humör! De är bara olika och där är nog skrattrynkor att föredra. Jag ska ta och botoxa bekymmersrynkan i pannan. för den ljuger! Jag är inte det minsta bekymrad jag bara tänker och se där vad det ställer till med. Nu tror jag nog att både du och jag kvalar in som naturligt underbart söta ändå!;)

Kramar från Lisa

Sjabbig men chic sa...

En sak till: Underbar musik jag blir på sånt underbart humör!!
Nu ska jag också ta och kreejta en plejlist!

Kram igen Lisa

Mamma-Mu sa...

Wounderbar!!!!
*skrattar*

Mamma har ju ett motto som jag försöker att följa... *ler*

Det gäller att hålla huden spänd för då får man inte så många rynkor... *moahhhaaa*

Å en annan är ju slät som en barnrumpa i ansiktet.... *mooahhahaaa*

Kram!
Rings om en kort stund!

Britt sa...

Njut av dina rynkor, de visar att du levt!!
Människor utan rynkor har ju aldrig haft roligt och de som botoxar visar ju bara hur dåligt självförtroende de har...

Du är unik!

Kram Britt

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå!

Vad glad jag blev för din kommentar....Har inte fått så många ännu. Vilken fin blogg du har. Ditt gula hus ser inte helt fel ut. fantastiskt att få lite musik under tiden.......

Hälsn Anne

Ingela la la sa...

VA!!! Har du rynkor? *ler*
Vad ska man göra? Du får nog förlika dig med dom, bli sams liksom...eller vad vet jag, jag har inga! *skrattar*

Kul att du är med och tävlar. Lycka till!

Ha en bra kväll

Kram

UllaJohanna sa...

Hellre skrattrynkor än missnöjesdito!

Får väl ta och "mörda" kattbarnen, för jag kommer allt på mig med att skratta riktigt duktigt flera gånger om dan ;-)!!!

Kramen!!!

Anonym sa...

Hmm har du redan fått rynkor? Herrejösses ;-) fast jag håller me de flesta ovan, hellre skrattrynkor (som dock passar bättre på män) än de andra rynkorna, en av de fulaste är enligt mitt tycke den man får på överläppen av rökningen, så grattis till att du slutat :-)
Annars så förespråkar jag Botox, även jag vill ha bort bekymmer rynkan, det ställer bara till det (speciellt med barn som undrar varför man alltid är arg!!!?)
Puss o kram

Anonym sa...

Skogsnuvan Tro mig man vänjer sig Med en lite dimmig spegel ser man det inte så väl och det är säkert bara du som märker dina rynkor. Så fortsätt skratta du.

Anonym sa...

Tack för tipset, ska lägga in honom endera dagen. Tack för UNDERBAR musik, behövde den för att orka släpa mig in på dagens första lektion ; )

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ha , ha ja tyvärr så får vi andra ta skrattrynkorna efter det här inlägget :-)
Men jag tror nog att ciggen mer är boven till dins rynkor i så fall
;-)
Ha det gott , rynkor till trots !
Länka på då , jag blir bara smickrad !
Kram/Lotta

Anonym sa...

Haha, jag har också skrattrynkor. Rejäla sådana dessutom. Vilken snygg och välgjord blogg du har! Kram,
Karin (solomag.se)

Marie//Tekla Maräng sa...

Bättre med skrattrynkor en tvärtom rynker för att man är sur. Men visst blir man klart irriterad när man ser dom för första gången och i sitt eget ansikte. Nummera har jag vant mig men vet att jag har lagt ut 1000-tals kronor för att minska ner dom men icke.
Ha det gott och skratta mycket,
kramar Marie

Angelica sa...

Tack för den....

Nu fick du mig att skratta, så i slutändan är det jag som sitter med flest rynkor :D

Kramar från en som kommer att se ut som ett russin!

AngelicaE

Katinka sa...

Fast rynkor kan vara charmigt också! Speciellt om det är skrattrynkor ju!

tinna sa...

Jag håller med! Jag verkligen hatar att det börjat rynka sig kring ögonen och har mycket svårt att se att det skulle vara det minsta fint! Ska också införskaffa en rynkkräm, omgående!

Maria sa...

Det heter inte rynkor, det heter smilgropar ;)!

gulle hexan sa...

kankse kan det vara så.. att man har fel inställning till rynkor??
att det är igentligen.. det som är snyggt?.
eller så får man försöka övertala sig det alafall...:)


mvh*rynkig feja*

oumberligating sa...

Tittar in för att önska en trevlig helg, ser att Widénskan är lite upprörd över skrattrynkorna, intressant för det brukar min fru beskylla mig för också att jag gett henne dem, men vilken tur ni har som har oss, men eftersom ett gott skratt förlänger livet så hinner ni bli djäkligt rynkiga med tiden, trist kanske men sant, bloggen är ju bra, man syns bara om man vill. Som sagt ha det bra och trevlig helg mvh från Peter!

Anette sa...

Men var glad för dina skrattrynkor det visar ju att du roligt och kan ha roligt. Skratta och var glad. ett kratt förlänger ju livet och det vill vi alla.

Njut av att åldras, med skönhet.

Kramelikram @nette

Bloggullet sa...

Jag har också börjat oroa mig för att bli skrynklig, dock hellre gladrynkor än bisterrynkor. Jag tror att jag ska försöka åldras med behag.;0)
Kramar

Britt sa...

Hej! Hur är det? du har väl inte blivit sjuk eller har du för mycket runt dig?

Saknar dina inlägg och dina goa kommentarer! :-)

Kram Britt

Monica sa...

Hej !!!!
Ja,rynkor ja.......har massor.....
krämer.....solglasögon och långt hår som hänger över halva ansiktet är min melodi.......
Fina saker i förra inlägget....
Kram,
Monica i Rom

Ingela la la sa...

Tänkte kika in och hälsa.. Saknar dina inlägg.

Hoppas allt bra!

Kram

Sjabbig men chic sa...

Hallå, Widénskan vart är du? Jag blir nästan lite orolig.

Kram Lisa