lördag 31 januari 2009

Utmaning


Hej!
Jag har fått en utmaning från Oliver & Romantik nämligen att visa bild nummer 7 i mapp 7.
Ja alltså igentligen så har jag ju en massa modellbilder av mig där när jag är sminkad vackert och har satt på mig underbara kläder och bara Ler rakt in i kameran och ALLA bilderna på mig är bra också.. så det spelade liksom ingen roll att det var nummer sju liksom.. ni vet noppade ögonbryn,vältränad rumpa, nykammat hår, stylad & inte ett spår av rynkor eller mörka ringar under ögonen för mina barn är ju alltid lugna och snälla, sjuka är dom heller aldrig.. *harklar sig*
Nä fan vad jag ljuger.. det finns få bra bilder på mig, alla mina mappar består av bilder på barnen och vårt hem.. Så spännade är jag.. sååå.. bild nummer 7 i mapp nummer 7 är just den bilden ovan en bild från vårt bibliotek, det enda rummet (förutom baren i källaren) som är mörkt. Ett bibliotek skall vara burrigt tycker jag .. :-)
Jag skickar utamningen vidare till : *trummvirvel*
&
Kan meddela att det gick bra att ta en promenad och kan argt SKRIKA att..
- JAG HAR MER RYNKOR ÄN HENNE!!
Hundpiss! Men nu är jag insmord med antirykkräm och har peelat ansiktet .. meddelat mannen att i morgon skall JAG sova.. kampen har börjat,
Widénskan vs Rynkan

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, tack! Vad hedrad jag blir. Fick en liknande av CharmKatti och det blir ju extra kul eftersom det då blir två olika bilder ur två olika mappar, haha... De flesta av mina foton ligger på Sambos hårddisk av någon konstig anledning (har bara bloggfoton på min och de har jag ju redan visat...) och han är till min stora förtjusning iväg över helgen på jobb. Vill gärna inte in och rota bland hans grejer så jag tar det när han kommer hem på måndag.
Hoppas det är ok! Och tack! Du är allt gullig och rynkfri du!

Bloggullet sa...

Härligt att ni har bibliotek, det har jag alltid velat ha. Bilden du undrade över i min blogg var av Glimmingehus i Skåne. Det blev bilden i utmaningen 4e mappen
4e bilden.
Kramisar

Bloggullet sa...

Härligt att ni har bibliotek, det har jag alltid velat ha. Bilden du undrade över i min blogg var av Glimmingehus i Skåne. Det blev bilden i utmaningen 4e mappen
4e bilden.
Kramisar

Bloggullet sa...

Ursäkta, det blev repris.;0)

Marie//Tekla Maräng sa...

Bibliotek, visst ska dom vara lite murriga och inbjudande och det är ditt.
får väl hålla tummorna i din kamp mot rynkorna, på dom bara.
Kram Marie:)
Ps jag tar mig en hutt då och då

Sjabbig men chic sa...

Utmaningen är antagen och klar!
Jag sket också i modellbilderna. Erat bibliotek ser så jättemysigt ut, lite Agatha Christie.
Se till att bara promenera med gamla kärringar hädanefter!

Kram Lisa

Vardags-mirakel sa...

Hej, du är ju för härlig du! Å, vilket hel mysigt bibliotek ni har, där skulle man gärna sitta med en kopp te och en skön bok.Kram Eva.