tisdag 6 januari 2009

Designonline

Hej!
Kolla in detta underbara bäddset som jag hittade på designonline .
Det skulle passa PERFA i barnens rum 469:- styck tar de men om man tänker efter hur många bäddset man har från Ikea som klarar två tvättar och sedan är urblekta. Jag är ALLERGISK mot urblekta sängkläder.. Dessutom är det svårt att hitta ett snyggt överkast till barnsängar och har man dessa fräcka så.. Vem behöver ett överkast?
Fanns även med annat motiv kan tilläggas..


Är även sugen på denna tapet som en fondvägg i barnens rum..

Vad tror ni om det? Som ni kanske förstår så är det nästa projekt ;-). De vill absolut inte ha varsitt så det är väl bara att göra det bästa som skall passa dom tillsammans. När de blir 13 så skall jag påminna dom om när de bara ville bo tillsammans ;-).

Ps: inte rökt... UÄÄÄÄÄÄ jobbigt..!!

/ C

6 kommentarer:

Britt sa...

Det är klart att du måste ha de fina påslakanen, det säger sig självt. Du får det mycket enklare med bäddning och då får du mer tid till annat ;-)
Den tapeten har jag sett live, i ett barnrum. Underbar! Synd att min är för stora för såna fina...

Kram Britt

UllaJohanna sa...

Läckra påslakan!
Och lycka till med rökstoppet!!! Håller tummarna för dig ;-)!

Kramen!!!

Sjabbig men chic sa...

Sängkläderna: Kanon!
Tapeten: Kanon!
Så: Go for it girl!

Kram Lisa

Hjortgården sa...

Den där gröna var ju bara för härlig!

Igår köpte jag en fototapet till sonen - skulle aldrig ha det själv - men det kommer nog att bli fint.

Kram Maud

Mamma-Mu sa...

Bra jobbat tjejen!!!

Nu ska jag göra en Widénskan... Ja inte "göra bort mej" alltså utan ta mej ett bad med en god bok... *skrattar*

Saknar dej som faan ska du veta!!!!

Eleonor sa...

Riktigt fina påslakan! Ett sånt tror jag ska få bo här hemma! :)) Tack för tipset!

Kraam!