lördag 3 januari 2009

Rollspel & Expriment

Hej igen
Nu är det bättre med tjejen men jösses vad jobbigt hon har haft det.. Nu hoppas bara jag att jag klarar mig eller framförallt att den lilla slipper det.
Klarar jag det denna gången så ÄR jag immun så måste det vara.. Kan meddela att dottern..
Känsliga läsare ombedes sluta läsa NU..
Kräktes rakt i mitt ansikte i natt och jajjamensan jag fick in i munnen också.. Så som sagt fixar jag detta så..
Jag har ju som sagt ALDRIG haft magsjuka i hela mitt liv, de ni!.. nu tycker jag att det skall stanna så också.
Min vän Mimmi i Östersund (mamma-mu) sa till mig att ta vitpepparkorn och jag förklarade att detta var lite av ett expriment.. jag var bara TVUNGEN att se om jag skulle klara det ;-)
Lite sjukt när jag tänker efter... MEN.. Exprimentet är i full gång, en dag klarad 2 to go, sen så är jag superwoman! Yea!

Måste bara visa denna FANTASTISKA vikvägg från Par Courrier Jag vill verkligen ha den men.. har ingenstans att placera den.. men jag vill jag vill jag vill!!! Måste fundera ut en plan..



Priset för denna vägg.. är i alla fall 2950:- vilket inte jag tycker är farligt.. helt klart prisvärd.
Titta bara på detaljerna..
Åh den kan väl få flytta in hos mig... men VAR??!! Ide´... I sovrummet får den inte plats såvida jag inte skall skärma av mannen och mig.. men det kanske inte vore någon dum idé.. jag menar jag har sett program på TV där par berättar om rolllekar de har.. Inte TV1000 klockan 00 snackar jag nu utan dokumentärer..
Ja varför inte..
*funderar*
*knack knack*
- Får jag låna lite socker..
*funderar lite till*
Eller också inte..
En annan plan krävs för vikväggen..
Nu skall jag hoppa i ett varmt bad.. i morgon får ni veta fortsättningen på mitt expriment ;-)
/ C
Bilderna på vikväggen & detaljerna är lånade från Par Courrier



4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

herregud, Widénskan! Rätt i munnen! Men håll ut bara, du kan klara det. Svårt med Ajax i munnen bara men det kanske går att borsta tänderna med det. Spyr du sen så kan du alltid skylla på Ajaxen och fortsätta att hävda att du aldrig har haft magsjuka!
Håller med dig, vikväggen är helt klart prisvärd och skulle mannen klaga så är det ju bara att spela "fotbollsstjärna" för honom.
Då darrar han nog!;)

Kram Lisa

Britt sa...

Klarar du dig nu, så är du defenitivt superwoman!
Vikväggen är ursnygg, klart att du hittar en plats för den...

Britt

UllaJohanna sa...

Tummarna hållna! Hoppas du fixar det och kan titulera dig "superwoman"!!!

Kramen!!!

Mamma-Mu sa...

*moahhhaaaa*
Fy faan vad jag tyckte det var äckligt när du sa vad Fia hade lyckats med å sen få läsa om det var väl ingen höjdare det heller...
Men jag ser verkligen Dan framför mej knackandes på vikväggen(å då undrar jag just vad han knackar med... Batongen kanske?)*ler*

Men hm... Nu måste jag oxå fundera på vart du kan ha vikväggen... Dillemma (stavas det så?)
Hör av mej om jag kom på nått...
Kram Banan