torsdag 8 januari 2009

Utmärkelsen




Jag väljer att skicka awarden vidare till


Smeagols hem för en go blogg

Tinnainna för att hon startat en till blogg där hon skall ge sig tusan på att gå ner en massa kg. Lycka till och u go girl, det fixar du!!

Bloggadressen till den nya hittar ni hos henne!

Prillig för en supermysig blogg helt enkelt.. eller enkelt det är ju skitsvårt att få till men hon har lyckats!

Englagård ännu en mysig blogg

Magdalenas hem för att hon uppfyllt sin dröm och verkligen LYCKATS att skapa en webbutik som man kliver in i på riktigt.. underbart! Dessutom är bloggen otroligt inspirerande.


Varsågo!
Nu kan ni om ni vill passa den vidare till 7 andra bloggar som ni gillar.
5 skickade jag till men det betyder ju att jag har två till godo ;-)


Tjo för denna gång, höres senare


Må Gott!


/C

8 kommentarer:

Bloggullet sa...

Hallå i bloggen, jag kom hit med länk. Sånt fint hus ni bor i, och grattis till alla bloggpriserna
Kramar

Britt sa...

Men, tack snälla! min första utmärkelse...
Jag bli tårögd.TACK!!!

Kram britt

tinna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
tinna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
tinna sa...

Tusen tusen tack!!!

Jag tror på dig, du kommer fixa detta!!! Kom igen nu, börjar du röka nu har du ju lidit dom här dagarna förgäves liksom...

tinna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Magdalena Martin sa...

Men tack snälla söta!! för de orden, vad glad jag blir *stort leende*
Hoppas jag kan fortsätta leva upp till de orden :)
En riktig bamsekram till dig!! och stort lycka till med-sluta-röka, vet hur svårt det är..
Kram
M

Englagård sa...

Hej vännen. Först nu har jag orkat gå igenom mina kommentarer och ser att du skickat mig en utmärkelse.

Tack raring, jag är barnsligt förtjust i utmärkelser:) Nu ska jag bara fundera på vilka som ska ha den av mig.

kram Karina