måndag 19 januari 2009

Kärleken till en MorbrorPolis



Go Kväll

I dag har jag haft en bra dag men är trött.. Har haft anställningsintervjuer eller intervjuER är väl dumt att säga det blev en eftersom den första tjejen aldrig dök upp och inte ringde heller vilket gör mig jävligt arg för att säga det rent ut! Jag tycker det är otroligt fult eftersom jag hade avsatt tid för detta.. men men , den sista idioten är inte född ännu som min vän Mimmi (mamma-mu) brukar säga.

I går ringde min bror för att tala med vår äldsta dotter. Han är hennes största och första kärlek *skratt* Hon är verkligen förälskad i honom och att han dessutom är polis gör ju honom otroligt spännande.. Det finns helt enkelt ingenom som honom enligt min snart femåriga dotter.. När hon satt och pratade.. så lyckades jag ta ett fotot på henne när hon inte märkte det och kolla bara på ansikstuttrycket.. Det syns att det är kärlek i allra högsta grad :-) På en liten tjejs alldeles egna lilla vis. Kärlek till sin morbror..

Nu skall jag surfa runt hos er så i dag blev det bara detta lilla inlägg .. Men jag är såååå nyfiken på formex-bilder!

Ha en go kväll!

C

16 kommentarer:

Eleonor sa...

Haha, tror att han var min första kärlek också! När jag var runt... 5? *asg*

Anonym sa...

Du har ju en jättemysig blogg du med! Och din lilla tjej ser så söt ut! Ha en bra kväll!

Mamma-Mu sa...

Men alltså till Morbror Polis försvar: Vem ringer till sin systerdotter för att bara prata?!
Alltså du har ju en sån gullig bror!!!!!
För att inte prata om denna lilla underbara tjej....

Hmm... Saknar mina tjejor!!!!
Vill träffa min lilla bajs-lucia!!!!

Mu

Ingela la la sa...

Tack, tack! Jag känner mig nöjd!

Hur söt var inte lilla tjejen då?? Kär i morbror...

Ha en bra kväll!

Kram

tinna sa...

Så underbart söt liten tjej!

Mia sa...

Vad roligt att du gillade bilderna. Formex är en mässa för företagare, inte nödvändigtvis inredning, har inte så bra koll på det där. Själv jobbar jag inte med inredning men min chef köper ibland in lite inredningsprylar också. Det var henne jag fick biljetten av eftersom hon inte hann gå själv.

Ljudet på min sida, scrolla längst ned på min sida och klicka på "create free". Där fanns hur mycket musik och ljud som helst att välja på.

Lycka till!
Kram Mia

Sjabbig men chic sa...

Jag är också så otroligt trött Widénskan. Och det är härligt med barnkärlek!

Kram Lisa

Britt sa...

så underbart med den "första" kärleken. Min dotter har också alltid haft ett speciellt förhållande till min bror. Visst är det gulligt?

Kram britt

Britt sa...

ang. yogan, ja det underlättar om man är vig men man blir ju det efter ett tag. Prova vetja!
Man mår väldigt bra av det och det är starkt beroendeframkallande...

Bara positiva rreaktioner. Jag är ultra vig ;-)

Kram

Anonym sa...

Vad gulligt!

UllaJohanna sa...

Barn är helt underbara (oftast ;-)!)...
Vilken himla snäll bror du har som ringer till sin systerdotter!

Konstigt att den där tjejen inte dök upp eller hörde av sig?! Så himla gott om arbetstillfällen är det väl inte numera??!!

Kramen till dig och ha det gott idag!!!

Skomakartummen sa...

Vilken härligt dotter... För att inte säga att vilken härlig morbror hon har. Kram sari

Skomakartummen sa...

Vilken härligt dotter... För att inte säga att vilken härlig morbror hon har. Kram sari

Maria sa...

Vad SÖÖÖT hon är! Och polisman - who can blame her ;)? Kram M

Monica sa...

Hej !!!!
Jösses, vad gullig hon är.....
Ja,det syns att hon gillar honom.....
Och polis också....extra häftigt...!!!!!
Förstår ilskan.......över tjejen som försvann....men du har så rätt så....den sista idioten......
Du har rätt....det är trevligt med vackra omgivningar ......men såklart vardag, här med....
Kram,
Monica i Rom

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Verkligen uttrycksfull bild !!
Jag har oxå en fem-åring och hon är tok kär i sin nittonåriga kusin , och det är rätt allvarligt vill jag lova :-)
Vilken fin blogg du har , jag ska kika lite till !
Ha det fint !
Kram/Lotta