söndag 4 januari 2009

Garderob/skafferi

Hittade detta klädskåp på Blocket ..
Pratade med mannen som absolut tycke att vi skulle köpa det.. MEN.. var skallvi ställa det? Får ju inte plats och i vårt "dressingroom" har jag redan köpt garderober till..
Tänk vad häftigt om jag hade haft mitt lantkök nu, då hade jag haft detta som skafferi i köket. Åh vilken fröjd.. Men nu har jag ju inget lantkök utan ett apfult modernt med skeppsgolv istället för breda slitna plankor som jag vill ha..
Men men tiden kommer när vi får göra om.. Kanske kanske skall jag köpa det för framtiden.. Tåls att fundera på. Sällan man ser nåt så vackert.. Tycker jag i alla fall.
/ C

10 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Fantastiskt vackert!
Å behöver du hjälp med att göra dej av med garderoberna så vet du vart vi bor... *ler*
Men riv väggen mellan köket å skafferiet å ställ in kyl å frys där å ha skåpet mitt emot spisen?!
Eller om det får plats i "skafferiet?"
Det ser iof gigantiskt ut! Men det är som du säger vackert!
Går det inte å ställa i matsalen där ni har skåpet med tallrikar då ? Så länge i alla fall?
Faan både vikvägg å mastodantskåp... Hur mycket kräver du av mej människa?! *ler*
Jag har väl egna projekt å tänka på?!
Kram

Britt sa...

Fantastiskt!! Hur tänker de som ska sälja? Skulle aldrig gjort mig av med ett sådant skåp...

Britt

Sjabbig men chic sa...

Underbart! Bygg ut vet jag! Du, appropå förra inlägget så glömde jag skriva att jag tycker att du bet ifårn bra och svarade helt rätt!
Bara så du vet.

Kram Lisa

UllaJohanna sa...

Milda makter, vilket skåp!
Köp det för sjutton! Du hittar nog på någonstans att ha det!
Det är riktigt, riktigt maffigt, ju!

Kramen!

Brunkullan sa...

Men oj! Vem får plats med det? Men ack så vackert ändå:)
Som någon sa...bygg ut!
Susanne

Magdalena Martin sa...

Wow! vad kostar det?? Otroligt vackert skåp!

♥ Fyra årstider sa...

Visst är det jobbigt när man hittar en massa fina saker som man inte får köpa. Skåpet var underbart.
Kram Lotta

Anonym sa...

WOW vilket skåp!!! Otroligt vackert!!!

Vill tala om att jag är tillbaka efter tidernas kortaste bloggpaus någonsin ;)
Jag är så velig ibland men dina ord fick mig att tänka om.

KRAM!!!

Fredrik sa...

Det är det vackraste skåp jag sett i hela mitt liv, köp!!!
Tack för titten och jag kommer nog också tillbaks;)

Anonym sa...

Men om ni köper det, så kan det få stå hos oss...tills ni hittar en plats att ha det på ;-)
Gud vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg om magsjukan..usch jag vet hur det är hahaha ..jag undrar varför min dotter (när hon är magsjuk) ALLTID ska kräkas på MIG? Jag menar maken ligger ju oxå i sängen? Hoppas att ni mår bättre nu :-)
Kramar