tisdag 13 januari 2009

Vem betalar 10 mille för ett sånt här hus?

Hej!
Här sitter jag efter att ha stoppad barnen i säng efter bad och hårvtätt. Denna lilla varelsen har vart maniskt rädd att tvätta håret innan men det går bättre och bättre.
Med en handuk för ögonen och en barbie i handen så kan man lösa det mesta .
Det är ett hus till salu på vår gata på landet. Vet ni vad de skall ha? 10 milj... för detta?? Helt sjukt, det är ju inte ens fint tycker jag. Ser ut som om det renoverades på 90 talet och sedan stått obebott.. Skall bli intressant att se vad det är för nya grannar man får. Skulle det visa sig att det blir några trevliga så får man väl ta bort detta inlägg.. ;-)
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/309903
Jag har i alla fall inte hittat min kamera.. Var tusan kan den vara. Min kära väninna Mimmi sa i princip att jag kunde skrika efter Saida hur länge jag ville för hon är dö.. Men skamm den som ger sig, någon som kan prata med andra sidan här?! *ler*
Jag vill ha den, har massa saker jag vill fota.. Får låna hem jobbets i morgon tror jag allt. Då skall jag visa TV-rummet.
Kramar
C

5 kommentarer:

Ingela la la sa...

Jag ser du är fråmn kungsbacka?
Vi är där mest för jämnan.. Johans familj bor i Onsala.

Håller med, det var inte snyggt! Vi har precis börjat kolla på hus (igen). Hittat några i Onsala och några i Fjärås.. Vi får väl påbörja en ny omgång av helger att titta på hus ;)

Kram

Brunkullan sa...

Kungsbacka! Min svärmor bor där, så vi är ner i alla fall varannat år och hälsar på:)

10 miljoner skulle inte jag betala för nått hus alls. Men jag tycker detta var rätt snyggt. Visst massor av färg skulle gå åt för att måla över det ockragula som verkar finnas i varje rum!
Men jag skulle absolut kunna tänka mig att bo där:)

Svårare då att bila upp det fula kaklet i badrummet...men har jag råd att hosta upp 10 mille, så gör nog inte en extra mille till renovering så mycket;)

Susanne

Mamma-Mu sa...

En tanke... Kolla med Dan.. Han kanske tog med sej kameran på resan eller så har han lagt den på något bra å finurligt ställe... *ler* Typ i micron eller nått... *skrattar*

Kram Banan

Britt sa...

Något dyrt kanske... :-)
Inte min stil alls, lite för pampigt.
10 mille... Näeh, det skulle jag aldrig betala!

Kram britt

Eleonor sa...

Jag SKA ha ett orangeri i mitt nästa hus! Det är bara så! :))