fredag 9 januari 2009

Kakfat & ljuset i tunneln

Hejsan!
I dag känns det lite bättre att inte röka. Inte bra men mer okey om jag säger så. Har städat lite och dukat i matsalen för ikväll skall vi ha middagsgäster. Skall bli trevligt. I dag har det vart riktigt vårigt väder här nästan så det spritter i kroppen ;-)
Hittade det här fatet ovan på Ellos och visst är det somrigt?!
priset: 69:90, det är på rea .
Nu skall jag ta mig iväg och köpa en doppresent för på Söndag bär det av på dop!
Skriver mer ikväll.
Hoppas att ni får en go dag!
/ Widénskan som har en lite lättare dag

10 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men goa du!
Jag har ju inte ens sagt hur duktig jag tycker att du är!!
verkligen:)
HEJA!
Kram Lallis

Monica sa...

Hej !!!
Åh,vad kul att du lämnade ett avtryck hos mig,så hittade jag hit igen.....
Okej om jag länkar...??
Fatet är underbart...får leta nåt liknande här i Rom.......älskar pasteller från Januari-maj....sedan går jag mer på blått grönt och vitt.....hav o sand.....
Ang. rökn. så har jag ingen susning om hur det känns att sluta....för jag har aldrig börjat.....provade en gång när jag var 19 och var lite rund under fötterna tillsammans med ett helt tjejgäng som skulle ut på krogen.....men brände av mig halva ögonbrynet.....(ja,fråga mig inte hur det gick till...) och ansåg att det där var nog inget för mig......
Härlig blogg.......nu ,när jag har hittat hit igen, så kommer jag igen....
Kram,
Monica i Rom

Monica sa...

Visst,jättegärna...!!
Du får gärna länka...
Kram,
Monica

Sjabbig men chic sa...

Bravo, Widénskan! ha nu en riktigt trevlig kväll!

Kram Lisa

Evas sida sa...

Jag tycker du är jätteduktig som har slutat röka. Jag försöker få min sambo att göra samma sak, det är inte lätt. Lycka till.

Brunkullan sa...

Å så sött fat! Och å så bra att det värsta röksuget lagt sig:D
Hejja!

Ha en trevlig kväll!
Susanne

Britt sa...

Va bra, nu ska du se att det bara blir lättare och lättare. Nu tycker jag att du kan gå köpa en stor bukett tulpaner till dig själv.

kram britt

♥ cloudberrie ♥ sa...

TOPPEN!!! Jag sa ju det, att du KAN! Du är super strong!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Hoppas du hittar en fin present. Fatet ser härligt somrigt ut!

UllaJohanna sa...

Det går framåt med ditt rökstopp!!! Heja på! Du är ju jätteduktig, ju!!!

Kramen!!!