onsdag 7 januari 2009

Utmärkelse

Denna utmärkelse fick jag i dag av min bästa vän Mamma Mu.
Tack snälla!!
Jag är evigt tacksam att jag har en sån väninna.. Tack för att du finns, för att du vet alla mina svagheter och fortfarande tycker om mig.
TACKAR!
Hade jag varit man så hade jag baske mig lagt in en stöt på dig!

Jag har haft en bra dag på jobbet, går igenom ansökningar för fullt men jag säger bara det vissa är verkligen inte sanna..
Kolla in denna bara.. Läs nerifrån och upp.. Jag har bytt ut namnet till Olle , det heter han inte egentligen ;-).
------------------------------
CV
och
Ett personligt brev är vad en ansökan skall innehålla.
Be om hjälp på arbetsförmedlingen så kan de säkert hjälpa dig om du inte vet vad det är..
Det måste du ha när du söker en tjänst.
/ Christine
--------------
Hej.Om du säger vad de ska innehålla är det bra.
mvh Olle
---------------
Men du måste som sagt skriva ett PERSONLIGT brev & Skicka CV!
Hälsningar
Christine
---------------
> Hej.>>
Jag ser fram emot att arbeta inom företag, inom produktion> och utveckling..>
Är bra på att hantera ekonomi.
mvh/ Olle
----------------
Då ber jag dig att till och börja med skicka in ett personligt brev och CV
Hälsningar
Christine Widén
-----------------
Hej.
Jag är intresserad av jobbet.
Olle
----------------
Ja ni fattar själva, att jag dessutom inte rökt gör inte detta lättare., Oh my!!
Jag känner mig så jäkla arg och har nog en personlighetskris nu också.. vem är jag utan cigg.. känner inte igen mig själv. Började nästa gråta i dag .. Skall jag bli någon jäkla präckotjej nu (präktig tjej).. men så långt går det väl inte för att man släpper ciggen , men det är ju inte jag.. har ju rökt större delen av mitt liv o nu... det kryper i kroppen!!
Men jag har i alla fall lyckats skrapa ihop 7 st till intervju av 65 ansökningar.. varav en är Joker..
Kan avslöja för alla er som söker jobb.. jag har använt mig av Facebook för att spana in de sökande ;-)
Återkommer med vilka jag skall skicka den vackra utmärkelsen vidare till.
/C

5 kommentarer:

Britt sa...

hahaha! Man ska alltså inte lägga ut bilder från senaste festen eller nåt annat privat? :-)

Jag tycker du är duktig som har klarat så många dagar och fler blir det..

Kram britt

Mamma-Mu sa...

U GO GIRL!!!!

POWER

SHOOOO LEEEN å allt annat coolt alla coola killar å tjejer säger... *ler*

tinna sa...

JAg jobbade med rekrytering ett tag och att läsa ansökningar är verkligen helt galet, det finns så många märkliga människor!

Du kommer fixa detta med rökningen, du är samma person ändå, bara att du luktar godare, känner fler och mer smaker och dofter och så blir du lite rikare på kuppen:)

Sjabbig men chic sa...

Grattis, till dig och mig Widénskan! Jag ger också dig en extra liten utmärkelse för du skriver ofta så roliga kommentarer!
Jobbigt det där med ansökningar som inte ens är några ansökningar utan du ska helst skriva dem åt dem. Men lite schysst kan du väl va?;)

kram Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till din utmärkelse.
Heja heja !!!! Tänkte på cigaretterna. Håller hårt tummarna för dins skull, förstår verkligen att det kan vara ett rent helvete. Men LYCKA till kramar i massor Marie

Ps Fnissade åt den så kallade ansökan.