tisdag 6 januari 2009

Widénskan hjärta Örjan

Nu har det snart gått tre dygn som rökfri..
Oh my vad ARG jag känner mig stundvis.. Var iväg och handlade lite frukostbröd på Maxi och kände mig otroligt arg..
Arg på att brödet är längst bort i butiken
Arg för att folk inte kan flytta på sig
Arg för att det går så JÄKLA sakta för vissa att plocka upp ur kundvagnen
Arg för att de inte undertecknat kupongerna innan de kommit fram
och helt VANSINNIG för att jag inte röker..
Då kom jag och tänka på en episod i serien hjälp när jag stod i kön och kom på mig själv med att börja fnissa..
Widénskan med röksug liknar absolut Örjan lax..



Precis precis så här kände jag mig.. MEN jag har inte rökt ännu.. Phuu..
/ C

7 kommentarer:

tinna sa...

vad duktig du är!!! Du kommer klara det!!!

Sjabbig men chic sa...

ja, dän där scenen älskar jag med. Den är hur bra som helst!

Kram Lisa

Mamma-Mu sa...

TACK!!!! 1000 TACK!!!!

Nu går jag med ett leende upp å lägger mej!!!!

TACK!!!!!

Magdalena Martin sa...

*hehe* den var bra! :)

Britt sa...

hahaha! det där är ungerfär sån jag blir när jag inte ätit... ;-)

Jag tycker du är skitduktig, nu har kommit så långt så nu finns det inga val längre! Kör hårt!!

Kram Britt

Mamma-Mu sa...

Nu när vi pratar i telefonen kan jag bara avslöja att du har en utmärkelse att hämta hos lilla mej.... *ler*

Kram kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

kanon BRA!!! Du fixar detta, solklart!!! Du får hänge med mig på ett boxercise pass och bli av med ilskan ;)

KRAM från Eva