lördag 31 januari 2009

Vår=Baka




















Det känns som om våren närmar sig.. och vad händer med Widénskan då? Jooo... jag får otroligt lust att baka.. I dag tänkte jag göra Crossianter med choklad.. MUMS..
Hittade dessa underbara bakochfika-braoha-prylar på Syster lycklig . Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att baka ÄNNU mer bara jag hade dom ;-) . Bakskålen har jag dock redan i rosa som jag fått av Mimmi men ett par sånna till skulle sitta som en smäck i det Widénska hemmet .
Kramar
Christine

7 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Den där kannan och muggen var jättefina! Eller förresten allt var fint!
Det låter gott men jag förstår inte jag får ingen alls lust att baka! Möjligtvis äta det som andra bakar.

Kram Lisa

Britt sa...

Jag vill också baka efter att ha sett de där!! :-)

Mattan är en pappelina. Sök på det så hittar du återförsäljare på deras hemsida.
Javisst, blir man glad av den, jag gick och sucktade jättelänge innan jag köpte den, sen kände jag mig som ett litet barn på julafton!

Kram britt

Vardags-mirakel sa...

Hej, skön låt du spelar på din blogg! Jag bara älskar att baka och med så fina saker som du visar upp blir man ju ännu mer sugen:o) Ha det bra, kramisar Eva.

tinna sa...

JAg fick den där satsen med en röd, en lila och en blå liten måttkanna i julklapp. Använder dom typ varje dag och känner mig otroligt lyxig:-)

Mamma-Mu sa...

Får väl se till att det Widénska hemmet blir komplett då da... *ler*

Kram

UllaJohanna sa...

Dom där måtten är ju bara för söta... Ja skålarna skulle jag nog inte tacka nej till heller...

Kramen!

DRÖMHUSET sa...

Hej hej! Första ggn jag är här inne :-)
Är också sugen på våååår NU!
Härliga saker, skulle vilja ha allt :-)
Kram Sofie