onsdag 14 januari 2009

TV-rum & rökningen

Nu börjar TV-rummet att ta form men bjuder på en bild än så länge. :-)


Satt och tittade igenom gamla kort och hittade igen sen förra våren, närmare bestämt April & gud vad jag längtar nu...
I dag har det vart en bra dag på jobbet, känns som om jag fått gjort en hel massa.. Bla. Ringt runt och kallat till intervju.
I morgon skall jag jobbar hemifrån och tänkte passa på att pyssla lite också . Tror att sängkläderna till barnen skall dimpa ner. Skall bli jätte roligt att bädda med dom , tror barnen kommer att bli jätte glada.
Vädret här i Göteborg är SKIT! jag vill ha VÅR... doft av vår åh vad jag längtar till jag får känna doften.
I dag har det vart en tuff dag med rökningen, har inte rökt men oj vad jag längtar efter en cigg.. Detta är nog den värsta dagen...
*phuuu*
På Återskrivande
/C

8 kommentarer:

Ingela la la sa...

Rök inte! Nu är det inte så mycket kvar på den här dagen och imorgon är en ny dag. Jag är sjukt godis/äta sugen.. Jag ska inte ta något, en frukt.

Visst är vädret trist? GRÅTT är ordet!

Vad jobbar du med? ( Du behöver inte svara om du inte vill)

Ha en bra kväll och kämpa på med rökningen!

Kram

Katinka sa...

Ja, just det där med vädret i Gbg. När tar det slut? Jag förgås här...

Mamma-Mu sa...

Älskade underbara vän! Du är duktig!!!! Super duktig!!!
Å vad det blev fint i v-rummet!
Gillade spegeln!
Var det ramen du fick av Dans mamma???
Snyggt sa Bill Tjusigt sa Bull... *ler*

Kram Banan

Britt sa...

Vad har du för firma? om man får vara nyfiken? ;-)

Va snyggt du har gjort, du har känsla, tjejen!

Kram britt

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker att du är jätteduktig!
Fin spegel har du också och fina kuddar och fin bänk och fin...
Det blir nog toppen det där!
jag vill också ha vår! Men jag kan lova att den är närmare hos er än hos oss.

kran Kusa
Det där betyder: kram Lisa
vilken tur att jag kollade vad jag skrivit va?!

UllaJohanna sa...

Nu börjar man allt få lite tussilagoabstinens :-)... -6 var det här nu på morgonen. Brrr!

Heja på med ditt rökstopp!!! Du fixar det!!!

Kramen!!!

Maria sa...

Jättesnygg spegel!!! Och jag kan säga att vädret här nere nog är ännu sämre ...ugh! Kram M

Monica sa...

Hej !!
Oj,oj,vad det hänt grejer här....!!!!
Lådorna är urläckra ...!!!
Tv-rummet blir ju jättefint.....
Spegeln är verkligen en höjdare !!
Kan trösta dig med att i Ro regnar det avbrutet sedan i måndags.....och innan detta i princip jämt,sedan i november.......
Håller på att få spatt !!!
Kram,
Monica i Rom