tisdag 27 januari 2009

Jag är här.. men trött!

Hej!
Jag har inte dött bara nästan :-))
Har vart på UGL-utbildning. Ledarskapsutbildning med företaget och lärt mig att ge och ta kritik.. Tufft! Jag är heeeeelt slut.. jag hatar när man använder samma bokstav flera gånger men jag är verkligen heelt utpumpad.
Det var jätte nyttigt men jag är liksom inte så van att tänka ;-)
Jag skriver mer i morgon och berättar of course ;-)
Kram på er alla!!
Tack för alla inlägg.. har saknat att läsa på era bloggar men i morgon så jäklar då skall jag läsa ikapp.
Vem behöver böcker när man har er .

9 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att du *bara* är helt slut, tittar in i morgon kväll igen.
Kram Marie

Englagård sa...

Hej, här har minsann hänt mycket sen sist. Det var ju å andra sidan länge sedan jag var här inne och kollade.
Jag tror faktiskt att jag börjat vakna till lite från min dvala. Nu har jag i alla fall börjat läsa igen lite på alla bloggar:)
Ha det gott
kram Karina

Britt sa...

Va skönt att det inte var nåt annat... har saknat dig! :-)

Vi hörs

Kram britt

Brunkullan sa...

Det är svårt att ta kritik, men det är nog ännu värre att ge! Tycker jag i alla fall:)

Du visar green gate påslakan här nere och jag älskar också det! Ingen av killarna skulle bli tacksam över det dock, så det skulle krävas att jag köpte 2 set till mig och Tommy istället...och nått säger mig att Tommy inte heller skulle uppskatta setet...eller snarare prislappen det blir att köpa 2;)
Men ack så snyggt ändå!!

Kram Susanne

Ingela la la sa...

Skönt att det inte var något annat.. Tröttheten försvinner förhoppningsvis snart!

Ta hand om dig!

Kram

Bloggullet sa...

Kul att du är tillbaka, har också undrat vart du tagit vägen.
Kramar

UllaJohanna sa...

Tur att du "dök upp" igen! Funderade på att efterlysa dig :-)!

Låter som en rätt jobbig utbildning du har varit iväg på?!

Kramen!!!

Maria sa...

Sov gott i natt vännen! Kram M

Katinka sa...

Vi har minsann saknat dig också! Kom åter nu!