fredag 3 oktober 2008

3 x loppisfynd och djuriska jag

Bollibompa måste vara guds gåva till trötta föräldrar? När det börjar ser man slutet på en fullspäckad dag och barnen sitter tysta som ljus. TACK SVT!

Dagen har vart bra, Kusinen med barn var här länge och tjejerna lekte som bara den.. Skönt. Jag bjöd på lunch och kaffe och en massa surr ..
Men NU är jag trött.. Vet att mannen är på G hem och kanske släpper allt nu, man tillåter sig att vara trött? Men är det inte nu när han är på väg hem som man skall ta av sig de här mjukisbyxorna med hål i sidan på och fläckar på knäna och passa på att kamma håret som jag inte gjort i dag.. Slänga på sig ett par sexiga trosor och en fantastisk puchup-BH, stayups och lägga på sig masken (sminket), noppa ögonbrynen och bara se så där otroligt djurisk ut i blicken...som den lejonhonan jag är GRRR!
- Come on baby! take me..
Njaaa.. Jag behåller mina bomullstrosor på och min sköna BH som jag haft ett par år.. och jag har hört att om ögonbrynen växer ihop så är man intelligent.. men faktiskt ,jag ser så där DJURISK ut i blicken.. Men kanske mer som en Björn, när vintern börjar närma sig .. och bara vill äta en massa gott och gå och sova en LÅNG djup sömn.. KANSKE KANSKE tvättar jag håret innan jag går och lägger mig men förmodligen sover jag i mina gamla pyamasbyxor och hans tröja innan han kommer hem.. Men det är väl tanken som räknas eller?
Tänkte bidra med en liten bild på en annan familjemedlem, nämligen vovvsinen Kitty som flyttade till oss i Maj i fjol från http://www.hundstallet.se/ . Det är vår lilla pärla, som vaktar oss som bara den vilket känns otroligt tryggt för mig, hon släpper inte någon nära oss som hon inte känner såvida vi inte säger att det är okey och hon vaktar barnen varje sekund de är ute själva.
Här kommer hon i alla fall..


Får jag lov att presentera .. Fröken Kitty
OM det är någon som funderar på att skaffa hund eller skaffa och skaffa det är ju mycket jobb .. men hur som helst så kan jag varmt rekommendera hundstallet, de är OTROLIGA vilket jobb de lägger ned.
Passar även på att visa tre loppisfynd..
Lampa a´ 20 :-
Låda a´20:-
och en "mal"?? a´ 5:-

På Återskrivande .. kanske redan i kväll om jag inte sussar eller noppar ögonbrynen
/ C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Mal??? *skrattar*
Har du en mal i skåpet... *mooahhhaaa*
"Lilla-gumman"... Det är en mandelkvarn... *skrattar*

Tur att någon av oss har koll....

Vackra vackra Kitty! Hundstallet är bäst ingen protest!
Nu ska jag sparka mannen ur soffan å gå upp å montera "sex-karusellen", ja nya sängen alltså... *skrattar*

Puss å Kram!

Anonym sa...

Söt lampa. Och hunden är fin hon med. :-D