onsdag 1 oktober 2008

Kväll

Nu blev det kvällen (som rumpnissarna säger) F håller på att spela sönder Ronja Rövardotter för tillfället. Har haft en bra dag tillsammans med tjejerna, de leker så bra själva nu.. Äntligen känns det som om det håller på att bli lättare.. Tjohoo..
I kväll tänkte jag sätta mig "sköna hem" som jag köpte i dag , har börjat tröttna lite på drömhem och trädgård nu.. har haft den sedan starten så dags för ett uppehåll ett tag nu. Tidningar av alla dess slag är lite av en drog för mig. Vågar inte ens tänka på hur mycket pengar jag lägger på inredningstidningar per månad .. Phuu..
Försökte knäppa kort på kattungarna i dag men det gick inte alls kan man säga.. de är alldeles för små och Kitty (vovven) tyckte inte alls om blixten som kom på hennes bebisar. I morgon funderar jag på att gå på resturang med barnen. Klä upp sig lite och bara gå vi tjejer. Har inte sagt nåt till dem utan det får komma som en överaskning i så fall . Jag är lite skadad efter min far där som när jag var barn lovade en massa och höll nästan ingenting.. Det har gjort att jag inte ens kan nämna att vi KANSKE skall göra det i morgon för då måste jag göra det annars känns det som ett svek.. Vilket är helt sjukt , jag vet.. Men det sitter liksom som en tagg i hjärtat. Det går bra för mannen på mässan i alla fall, talade just med honom och har fått en massa gulliga sms. Tänk vad SMS kan göra en människa glad vilket GREJ.. att spontant kan skicka en rad som man känner just då. Synd bara att man inte kan spara dem på nåt ställe.. Borde finnas en bok man kan skriva upp de i.. någon som har ett tips?


Det är väl lika bra jag erkänner.. jag har handlat mer på http://www.parcourrier.se/ ( jag vet M , jag sa att jag bara skulle TITTA men det gick bara inte *skratt*) Detta blev det i alla fall.











NU har jag shoppingstopp denna månaden .. Kuddarna tänkte jag ha i vår säng och "skylten" ovanför sängen i gästrummet eller makarna Manns rum (De har nämligen reserverat det :-D) Lådan/Asken ja den skall jag ha.. få se nu.. Hmmm.. Den var bara så FIN så den skall jag ha på nåt bra ställe. Men tro nu inte att jag alltid spenderar så här mycket pengar på en månad.. Så är det INTE, jag är lite av en "loppistjej" ÄLSKAR att gå på loppis och auktion .. Köpa billigt och göra i ordning. Ta den här "byrån tex.



Den köpte jag för under hundralappen på Loppis , målade den vit.. jag älskar vackra knoppar på möbler och dessa är underbara.. vilket ni inte kan se men ändå. De föreställer i alla fall en man och en kvinna.. Men nu har jag ju skrivit en massa i alla fall fastän jag skulle sätta mig med en bok.. Hmm.. Nu skall jag in i bokens värld .

See Ya! (som min yngsta dotter säger)

/ C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Ja det kunde man ju ge sej den på att det skulle shopas lite mer... *skrattar*
Hörde i tonfallet gällande burken... "kom till mamma kom till mamma" så lät det om jag lyssnade "mellan raderna"...
Hahaaa...

Ha en underbar dag Vännen!
Kram

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Ibland när jag känner mig lite oattraktiv tar jag fram mina gamla kärleksbrev och läser dom. Det kan man ju inte med sms Det är lite synd tycker jag. snygg byrå.