fredag 31 oktober 2008

Mixin











Hej!
I natt hade den stora tjejen feber men nu har det släppt.. konstigt lilltjejen hade "detta" för ca 2 veckor sedan, hög feber över natten och sedan väck.. Hmm.. men huvudsaken är att hon är bra nu och det är hon, ligger uppe på sitt rum och tittar på "Anki & Pytte" och den lilla bruden cyklar runt runt på 3-hjulingen på nedre plan.. tack gode gud för att man har ett stort hus , det tar ett tag innan hon kommer runt till mig i köket ,-)
I dag har jag bestämt mig för att åka och sola, jag behöver verkligen lite färg, ser alldeles glåmig ut .. men nu skall det bli ändring..
Nästa vecka skall jag och vaxa mina ben, herre jävlar vad det kommer att göra ont. Frågade på salongen om jag kunde smörja Emblasalva över hela benen men hon tyckte inte det var någon bra idé .. Fick till svar
- Har du fött två barn så klarar du detta ..
Kanske, det är möjligt.. men o andra sidan föda barn gör man ju ett par gånger i LIVET.. och detta flera gånger om ÅRET.. Ja ja vill man vara fin får man lida pin eller vad heter det.. ;-)
Tittade in på www.mixin.se i dag och hittade lite fint ovan.. Den laternan är väl HELT fantastisk.. två sånna skulle man haft *drömmer mig bort*
Men men nu skall jag hålla i slantarna för nu är det bara en vecka kvar tills mannen och jag skall få åka och mysa.. men shoppa med ögonen bara är ju NÄSTAN lika bra som att ha alla vackra saker här hemme .. eller?!
/ C

3 kommentarer:

UllaJohanna sa...

Du hittar så mycket fina saker... Visst blir man liiite sugen, men det är rätt roligt att "fönstershoppa" oxå! Och man kan ju för sjutton inte ha ALLT, det är ju bra om man får plats själv också här hemmma ;-)!

Ha en fin helg!
Kramen!

UllaJohanna sa...

Äh, mitt hem är hemma; inget annat (man ska inte överdriva,hi,hi)... Så går det när man har bråttom!!!

Anonym sa...

Vilken underbar shop, mixin.se! Var genast tvungen att shoppa litejulpynt, har tänkt göra om allt här hemma i jul och nästan inte ha kvar nåt av vårt gamla pynt. SÅ då måste man ju verkligen börja hadla i tid, har en kasse i förrådet (som maken förhoppningsvis inte hittar än på ett tag, kan bli shoppingförbud då;-)) där jag förvarar mina fynd.