söndag 26 oktober 2008

Nättips





Hittade igen en sidan som heter http://www.littlefairies.se/


Där hittade jag denna låda till badet 98:- , billigt!
Mattan skulle jag gärna lägga i barnens lekrum eller sovrum också för den delen. Jag älskar dessa damer man kan hänga smycken på ... är ju ännu mysigare nu när de har lite former..
Sen tänkte jag tipsa om denna sida, där vi köpt vårt köksbord och en bokhylla till barnens rum bla. http://www.mobelgrossen.se/ De skickar inom sverige . Annars så finns de i Göteborg/Partille.Där har de kanonfina möbler till helt sagolika priser!

Titta bara på det här skåpet 2995:-
Eller det till höger.. tänk det i köket
4995:-
Ja in och titta och i helgen såg jag att de sålde ut alla matbord för 1000:-
/ C




5 kommentarer:

maiju sa...

Tack för tipset! Och kommentaren hos mig - förstås får du länka mig! Ha det så bra!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Snygga saker o härligt butik du tipsade om :)

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

Ja nu har jag antagit din utmaning. Snygga saker och speciellt skåpet föresten Skogsnuvan

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Tack!
Vad roligt att du också gillade den boken :-)


Det var många fina saker du tipsade om, möbelgrossen har verkligen fina möbler och billiga dessutom!!


Kram Sara

Ps. Måste säga att ni hade ett underbart hus!!

UllaJohanna sa...

Tänk om jag hade plats någonstans för ett sånt skåp!
Attan, så snyggt!

Kram! /J