fredag 17 oktober 2008

Nu är Byrån färdig.

Och den skall få sin plats i badrummet uppe :-)
I morgon har jag bjudit his svärmor och svärfar på middag , skall bli mysigt.
Räkor och en massa småplock skall serveras.. MUMMA.
Kunde inte skriva i går eftersom mannen glömde min dator på jobbet.. eller igentligen var det ju så att det var jag som glömde den från allra första början.. Men ändå ;-)
Tänkte ni skulle få ta del av byrån ... Skriver mer i morgon.
Före
Efter

Jag har gjort decolouge (stavas det så?) längst upp , alltså lackat fast servetter jag gillade.. sedan bytte jag handag. Allt som allt gick renoveringen på runt 100-lappen. Så slutsumman för min badrumsmöbel blev 150:-
Ha en skön fredagkväll
/ C

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Tack för titten hos mig. Vilken fin förtrollning av möbeln. Blev snyggt med decupaget ovanpå.
Kram mamma C

Anonym sa...

Vad fin den blev! Bra jobbat! :-)

Anonym sa...

Gud så snyggt!