torsdag 30 oktober 2008

En bra dag helt enkelt :-)




God kväll
I dag har det varit en bra dag.
Har fått fixt mina naglar!!! Tjohooo.. känner mig som en helt ny människa! Killen med larmet har vart här i dag och fått det fixat så nu är mannen lugn *ler*
Efter dagis i dag så åkte jag och tjejerna och köpte vinterskor till dom .. Dom var så nöjda så sedan var vi på Cafe.. jätte mysigt,
När vi kom hem så stod det 10 röda rosor på bordet från honom.. han är duktig på att skämma bort mig.. Tänk att blommor kan göra en kvinna så glad. Nu tittar vi på bollibompa och jag längtar så till vi skall gå och lägga oss.. är redigt trött *gäsp*
I kväll blir det inget surfande på nätbutiker.. har redan tittat det viktigaste och par courrier har inte släppt sina julsaker ännu.. det är det jag väntar på för tillfället ;-)
Ha en jätte mysig kväll.
/ C

4 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Tjusigt värre, jag vill oxå fixa naglarna! och vilka blommor! Din man kanske skulle ta ett snack med min man...hmmm.
Du har en liten sak att hämta på min blogg :)
kram kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vad snygga händer du har ju!:)
KUL!
Det är så härligt att piffa till sig själv lite ibland också.
Kram Lallis

mitt skärgårdsliv sa...

Hejsan, vet inte om jag kikat in här tidigare. Hittar nya bloggar hela tiden och tappar räkningen var man varit ;) Snygga naglar! Ska kikar runt här nu!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad SNYGGA naglar du har och vackra händer!

Å vad romantiskt med röda rosor, jag älskar verkligen rosor! Gullig man du har.

Kram från Eva